Fet sporthojsfilm!

OlleSthlm

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
Ska köpa ny mellan..
Hej jag behöve hjälp med att hitta en hojfilm som jag såg förut.
Det är någon sorts sporthoj som det sitter en liten kamera i fronten på som kör som fan på motovägen i något land =P...det otroliga är att han blir omkörd på insidan av en annan hoj troligtvis en Hayabusa. Någon som kan skicka denna film eller har någon länk så vore jag tacksam

mvh Olle

OlleSthlm skrev:
Hej jag behöve hjälp med att hitta en hojfilm som jag såg förut.
Det är någon sorts sporthoj som det sitter en liten kamera i fronten på som kör som fan på motovägen i något land =P...det otroliga är att han blir omkörd på insidan av en annan hoj troligtvis en Hayabusa. Någon som kan skicka denna film eller har någon länk så vore jag tacksam

mvh Olle

Här kommer den.... :tummenupp

http://www.big-boys.com/articles/youthinkyourfast.html

fet vet jag inte. men lite så skön :)

men tror dock inte killen som filmar hade så stor koll på hojen som kom bakifrån, kunde slutat riktigt illa. :brinnerup

OlleSthlm skrev:
Det är någon sorts sporthoj som det sitter en liten kamera i fronten på som kör som fan på motovägen i något land =P...det otroliga är att han blir omkörd på insidan av en annan hoj troligtvis en Hayabusa.

mvh Olle

Jag tycker det ser som om det är en Blade som kör om :hihi :hihi :hihi

dedär e taget från fastbikes mach 2 eller 3.. har den liggande på en dvd nånstans..

de e ute å kör skiten ur nåra nya bågar på vägarna i europa...

Det är från en fast bikes rulle tror jag.
De ville visa hur fort en Hayabusa går, men tyvärr slår ju R1a föraren av lite inna den kör om, men det visar ju iaf att det är en rätt stor topphastighetsskillnad, det är standardhojar som sagt och uppgjort.

Fan de måste gå jävlig fort.. :) Blev lite avis :( ingen som har en busa att sälja :tummenupp

klippet är taget från mach 2
mycket underhållande med den är dock bättre då man får se hela filmen , då bänkar dom hojjarna och så visar dom hur står skillnad det verkligen är i topphastighet mellan en r1a och en busa. Mycket sevärd.

Det är i Frankrike dom körde på klippet btw

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...