CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Nä, du är mest avskräde från en svunnen tid...GSXR1100R skrev:Jag rapar ofta efter maten, är jag en rap artist![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä, du är mest avskräde från en svunnen tid...GSXR1100R skrev:Jag rapar ofta efter maten, är jag en rap artist![]()
GSXR1100R skrev:Tji fick du din messerpisser, du skall inte klanka på stavningen utan istället ska du berömma filmaren, finns inget så drygt som dryga kommentarer ifrån drygsmurfar som inte ens gör klart sina egna filmer (Goped filmen) dessutom så har du ingen hoj![]()
Såja min blåblodige vän, inte snyfta nu, ska du ut med dina LO kompisar och marchera i morrn?McB skrev:Jaja, okej då. Jag får väl krypa till korset och säga att filmen var bra, precis som vanligt när det gäller Katos produktioner. Najs.![]()
PS. Gopedfilmen skall spelas in under sommaren. DS.
GSXR1100R skrev:Såja min blåblodige vän, inte snyfta nu, ska du ut med dina LO kompisar och marchera i morrn?
Vafalls har du inte fattat vinken ännu, på söndag är det liv eller död som gäller på SRWCorbenDallas skrev:Nä, du är mest avskräde från en svunnen tid...
PeppeBus skrev:Nu måste jag bara fråga!!
Många av dom filmerna som jag tar hem från Ketogan.com dom liksom fryser till under uppspelning. Altså bilden stannar till 1-3 sek. Detta kan hända flera gånger under samma uppspelning. Vad beror det på? Har inte dessa problem med andra klipp som man tar hem(tror jag)
Bild m.m funkar annars bra. Är det en codec-fråga nu igen??![]()
Förövrigt.. Skön film![]()
//Peppe
KetogaN skrev:Jag vet faktiskt inte varför det blir så hos vissa av er, det är något som inte står rätt till i era installationer, jag har testat filmerna på många olika datorer som jag standard installerat (jobbar med IT *brr det låter illa ja vet*) med endast windows XP och mediaspelaren samt alla uppdateringar från windowsupdate (windowsupdate.microsoft.com) och jag har aldrig upplevt att det hänger sig.
Har testat på så gamla datorer som P3 500Mhz (typ 4år gamla) utan problem.
Börja med att rensa era datorer med t.e.x adaware som tar bort mycket skit som man får när man surfar omkring.. om det nu skulle vara nått sånt.
Prova även lägga in alla patchar på windowsupdate..
/KetogaN
Zilversurfer skrev:Höjdar film, hela j**la skaune rockar eller hipphoppar, Coolt klippt. Douglas är den sjukaste hunden på denna planet, Oscar vill gärna vara snoop dog, Mats T borde klippa sig, Ullis har ett j**la temperament, Fixx har sett pin king, Pålle fryser. Kanon film
Mvh//ZS
GSXR1100R skrev:![]()
Vafalls har du inte fattat vinken ännu, på söndag är det liv eller död som gäller på SRW
Vafalls kommer ursäkterna INNAN vi har kört denna gångCorbenDallas skrev:Ditt liv, din död.
Vi får väl se om silverpilen är ihopskruvad tills dess...
ecce skrev:rulle men men men men vart tog R600 vägen? Tur att ni bomma min krach. Trodde ett tag att jag skulle få se när jag åkte rakt fram...
KetogaN skrev:heh.. jag stod och funderade på vad du höll på med, men jag filmade aldrig det, vill ju inte hänga ut nån så.. =)
Rookie600 körde pålle i och jag har film från det, men jag hade svårt att se pålle så jag filmade inte speciellt bra, så i brist på bra material uteblev R600 tyvärr.. nästa gång ecce, ska jag filma dig med..
/KetogaN
ecce skrev:Föresten så är det bara "hänga ut" mig nån jävel kanske lär sig av minna tabbar![]()
Nog dags för mig att börja berömma dig/er för de kalasbra filmerna!!.. Har varit en av dem som laddat ner o kollat lite i smyg eftersom man inte känt sig riktigt hemma.. Men nu börjar man lära känna några av er och ingen verkar vara speciellt farligt!!KetogaN skrev:Haha, ja man vet aldrig.. =)
Ses i depån näta race..
820 views och ett tiotal som skrivit nått (förutom mina närmsta vänner som gör sitt bästa för att spamma tråden så jag blir glad, TACK), det är som vanligt.
Någon undrade varför jag inte presenterade förarna, det är för att jag gör filmen för mina vänner och vi vet redan vem som är vem, att ni andra får ladda ner den och kolla är en bonus...
Nu är det snart MotoGP på tv..
/KetogaN
men tjena! ligger å pressar i 55k/s...KetogaN skrev:Ja, men du får köpa bättre anslutning för ketogan.com kan leverera flera ggr den hastigheten..![]()
Givetvis kära teamkompisalakhai skrev:Nog dags för mig att börja berömma dig/er för de kalasbra filmerna!!.. Har varit en av dem som laddat ner o kollat lite i smyg eftersom man inte känt sig riktigt hemma.. Men nu börjar man lära känna några av er och ingen verkar vara speciellt farligt!!![]()
![]()
Fortsätt göra kalasbra filmer så ska jag med börja ge credz tillbaka!!Om en månad c:a har jag en 10Mbit lina, då kanske jag även kan ställa upp med lite bilder från onboardcam eller andra klipp tagna med min kamera!!?! Eller ni samlar ihop banden så ni slipper skicka över internääät??!
![]()
/Robban
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |