Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
trelleborgaren skrev:2189665ebba grön - 800 grader
ebba grön - staten & kapitalet
Pettan skrev:2190113Flyktsoda då?![]()
![]()
regler skrev:1. Infantila och plumpa "skojlåtar" av typ Onkel Kånkel och Björn Rosenström går bort. Det var kul när man hade sina första fyllor med grabbpolarna.
2. Musiken skall tilltala fler än enbart dig. Klientelet på festen är blandad så man bör putsa bort de värsta avarterna. Din favoritlåt med Morbid Angel går alltså bort den med.
3. Du har nu läst regel 2. Överdriv nu inte genom att enbart föreslå Tomas Ledin, Uggla och Ted Gärdestad. Svensk nostalgi i all ära men det finns gränser.
4. Festmusik bör vara musik som försätter folk i feststämmning även om de är nyktra och bland folk de inte riktigt känner. (Sen att de flesta känner varandra och är fulla är bara ett plus i kanten)
5. Låten med ett Romskt dragspelsband, som du hittade på en loppis i Ukraina må vara väldigt medryckande men jag lär inte hitta den till på fredag så även den går bort.
LÅT TRÅDEN LEVA VIDARE!
500 låtar
Då är det väl lättast att bara bläddra igenom dom 10 senaste absolute music plattorna.Tack så mycket, jag ska låta mig väl inspireras!
Men det jag främst är på jakt efter är de senaste årens tillskott av "populärmusik"... Schlagerdängorna, Eurodiscon, 80-talsrocken och de odödliga metall-hitsen är redan kirrade.
Tack så mycket, jag ska låta mig väl inspireras!
Men det jag främst är på jakt efter är de senaste årens tillskott av "populärmusik"... Schlagerdängorna, Eurodiscon, 80-talsrocken och de odödliga metall-hitsen är redan kirrade.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |