festfasoner

wizlow

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Hoj
yamaha rd350
När de är dags att parta finns de alltid saker man stör sig på specielt på innan man är helt inne i dimman

själv stör jag mig på:

1. folk som inte kan låta en hel låt gå utan måste byta låt var 30e sekund.
2. folk som lämmnar 3cl i varje ölburk.
3. folk som ägnar festen åt att prata i mobiltelefon eller att smsa med någon annan på en annan fest

vad stör ni er på?

wizlow skrev:
När de är dags att parta finns de alltid saker man stör sig på specielt på innan man är helt inne i dimman

själv stör jag mig på:

3. folk som ägnar festen åt att prata i mobiltelefon eller att smsa med någon annan på en annan fest

vad stör ni er på?

Folk som inte kan dricka eller dricker för lite. Nykterister är värst av allt. De är trista. Min farfar sade alltid att "Den som inte dricker har något att följa".

wizlow skrev:

själv stör jag mig på:

vad stör ni er på?

4. Folk som bara vill lyssna på "sin" musik. Ex. en som bara vill lyssna på sin jädra hiprappitihophop-musik när resten av gänget är tvättäkta hårdrockare. :yoparty

wizlow skrev:

själv stör jag mig på:

vad stör ni er på?

3 cl är väll ockej men de brukar vara nästan 10.

Diviga dryga personer som spiller och sen inte lossas om det.

Sen kan ju nykterister sabba vilken fest som hälst..

Lundbeck skrev:
4. Folk som bara vill lyssna på "sin" musik. Ex. en som bara vill lyssna på sin jädra hiprappitihophop-musik när resten av gänget är tvättäkta hårdrockare. :yoparty

Om det är en bränd skiva brukar jag helt sonica knäcka dom.. :hihi

Lundbeck skrev:
Håller helt klart med dej, det stör jag oxå mej på
Just nu skulle jag störa mej på att frisyren skulle blåsa åt fanders när vi ska iväg..
Plus de som är nyktra på festen och hela tiden kommer med pekpinnar.

prulle skrev:
3 cl är väll ockej men de brukar vara nästan 10.

Diviga dryga personer som spiller och sen inte lossas om det.

Sen kan ju nykterister sabba vilken fest som hälst..

Om det är en bränd skiva brukar jag helt sonica knäcka dom.. :hihi

Nyktra är helt ok, då kan dom köra oss när vi vill vidare. Värsta med nyktra är att dom jävlarna kommer ihåg allt, ser allt, och påpekar allt DAGEN EFTER.

"Kommer du ihåg vad du sa om xxx morsa?" :gnissla

Haha är det bara jag som ändå går på fester nykter?
Jobbar 2 timmar varje lördag natt så måste vara nykter.. Klart, hade haft roligare om man haft möjlighet att kröka lite men brukar göra det på fredagen istället.
Annars håller jag med de som redan har nämnt det med musiken. Någon som byter låt hela tiden är bland det störigaste som finns :argpådato

wizlow skrev:

själv stör jag mig på:

vad stör ni er på?

De som efter en viss mängd dricka måste tjata om allt man gjort tillsammans eller be om ursäkt för något skit resten av kvällen.

Joe Schmoe skrev:
De som efter en viss mängd dricka måste tjata om allt man gjort tillsammans eller be om ursäkt för något skit resten av kvällen.

Eller brudar som blir sentimentala och börjar lipa när de fått lite i sig. Jag har varit med om att det initierade någon sorts masshysteri bland damerna efter att de suttit och ältat tillsammans på ett köksgolv. Den kvällen var inte vidare rolig.

fjortisar som dricker en folköl och sen börjar snurra runt och skrika att de är jättefulla.

VARFÖR ska brudar gå 3 och 3 på dass när endast 1 ska pissa?!?! Endå tar det 9ggr så lång tid. :gnissla Och givetvis ska det hända preciiiis innan man själv ska gå o slå en sjua.

Zee skrev:
VARFÖR ska brudar gå 3 och 3 på dass när endast 1 ska pissa?!?! Endå tar det 9ggr så lång tid. :gnissla Och givetvis ska det hända preciiiis innan man själv ska gå o slå en sjua.

för de diskuterar alla världens problem antagligen, å gör de säkerligen bara föratt reta dig också

inte konstigt att snuten kan bötfälla så många utomhuskissare :D

Lundbeck skrev:
som bara vill lyssna på sin jädra hiprappitihophop-musik när resten av gänget är tvättäkta hårdrockare. :yoparty

Eller vice versa...död åt musikfascister!
Låt låtarna gå, och blanda friskt, det e kanon det!
:banana

Det drygaste är ändå de som inte kan dricka utan att bli redlösa å dryga. Okej om det händer nån enstaka gång, men 9 av 10 ggr så är det samma jävel som lägger en pizza, trillar igenom ett fönster eller pajar något annat. :4skrika

wizlow skrev:
själv stör jag mig på:

När var du och jag på samma fest :)

Jag stör mig på att jag alltid blir så full, och att jag alltid spiller nattmaten ifrån Statoil 24 på tröjan. Och att ciggen alltid tar slut.

Digitalkameror borde förbjudas då dom dubblerar bakfylleångesten då bilderna dyker upp dagen efter och man får se allt dumt man ev. gjort :mad:

Ovanstående vill jag nog inte hålla med om. Kul med festbilder ju :hihi

Som sagt av Starstriker, folk som får i sig lite, blir sentimentala och blir 3 år i huvudet och bara måste börja grina. Så irriterande :4skrika

Sen när polarna måste dra när man har värsta pöket på g :gnissla

Honken skrev:
Digitalkameror borde förbjudas då dom dubblerar bakfylleångesten då bilderna dyker upp dagen efter och man får se allt dumt man ev. gjort :mad:

Men fan va dom lindrar samma ångest när man servad polarna har gjort.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT