Festa i Göteborg, 18åring på en lördag.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Hej tänkte dra fetfesten i gbg den 2ndra dec.

Vilka nattklubbar finns de nu att gå i? Jag har varit i göteborg, hm ja en gång innan.

Vill hitta nån klubb med drag på dansgolvet och grym musik, men tyvärr är jag bara 18år.

Några förslag? + i kanten om det är billig dricka och fina :tuttar

Keybar är väl rätt mycket snorisar på,,,borde funka.

Utanför ICA focus finns det en partybänk. :tuttar

Edit: Fast den kanske är nedlagd för säsongen, kallt ute. Ska kolla upp d.

Dessvärre finns det inga bra uteställen här i gbg för artonåringar. Verkar itne vara nån krögare som satsar så hårt på er/dom.

NI får helt enkelt leta er ner på stan och försöka ta er in där det ser bra ut. Sen om ni blir insläppta eller inte kommer till viss del bero på hur ni har klätt er. För att bättre på era odds föreslår jag finare kläder istället för hårdrocksalternativet.

I sverige får man stå i kö och betala dyrt för att komma in, å inte fan kommer man in överallt heller.

I spanien har dom inkastare och bjuder på en gratis 4a:yoparty

Hoppas du hittar nått:tummenupp

Mark skrev:
2621567 Dessvärre finns det inga bra uteställen här i gbg för artonåringar. Verkar itne vara nån krögare som satsar så hårt på er/dom.

NI får helt enkelt leta er ner på stan och försöka ta er in där det ser bra ut. Sen om ni blir insläppta eller inte kommer till viss del bero på hur ni har klätt er. För att bättre på era odds föreslår jag finare kläder istället för hårdrocksalternativet.
Det suger att va liten :3freak

Maxxi skrev:
2622813 Du menar ish? (stavning)Som nu har bytt namn till Inferno.
Det finns ett fint ställe som heter ClubWish som ligger mittemot viseversa på kungsgatan... där är det jätte fint! och bra musik....

Bejbsen har jag inte spanat på men....

Ja vafan tar du av dig den anskrämliga hjälmen och tappar de gräsliga glasögonen samt kammar och tvättar dig så har du ju en början. Sen odla fram en liten skäggstubb om du kan, dra på en skjorta och förmycket doftvatten. Kamma gärna det långa håret bakåt, rosa skjorta och ett million dollar grin så sak du se att staden utan fördomar öppnar sig :tummenupp

Bus-Bo skrev:
2622851 Ja vafan tar du av dig den anskrämliga hjälmen och tappar de gräsliga glasögonen samt kammar och tvättar dig så har du ju en början. Sen odla fram en liten skäggstubb om du kan, dra på en skjorta och förmycket doftvatten. Kamma gärna det långa håret bakåt, rosa skjorta och ett million dollar grin så sak du se att staden utan fördomar öppnar sig :tummenupp

haha vadå kommer man inte in i jobbarkläder? Får väl se ut som jag gör till vardags då :näsblod

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg