Fest på lördag 2/8

Penguin skrev:
Festandet går bra! Alla är jättefulla och Klabbe undrar om inte Tina har något annat liv.......

Riktigt trevligt har vi här, närmare 20 festsugna folk här som käkar chips och dricker bira! :öl

låter bra det !
hoppas att ni får kul resten av kvällen !
för nu drar ´jag mi ner på byn.. :hej

/z
 
Penguin skrev:
Festandet går bra! Alla är jättefulla och Klabbe undrar om inte Tina har något annat liv.......

Riktigt trevligt har vi här, närmare 20 festsugna folk här som käkar chips och dricker bira! :öl
Tydligen har jag det, eftersom jag inte vet vem "Klabbe" är.

Mjae.. ensam på gårn å nån måste ju va här å märka om strömmen går o.s.v.
Annars hade jag varit med er nu. Å då skulle den där Klabbe fått se på liv :fakta
 
Tinatjejen skrev:
Tydligen har jag det, eftersom jag inte vet vem "Klabbe" är.

Mjae.. ensam på gårn å nån måste ju va här å märka om strömmen går o.s.v.
Annars hade jag varit med er nu. Å då skulle den där Klabbe fått se på liv :fakta

Klabbe undrar om du hellre umgåäs med kossor eller svin....
 
Jag bara måste rapportera att Nalken just nu får en förstklassig massage av min kompis sophie. "AAAAaaaj det gör ju onte jue...." skrek han just nu.... :D :D :D
 
Nalken meddelar att han har viss förkärlek till massörer.......

Edit: det var Millan som skrev det här igår under min användaridentitet........
 
Last edited:
Penguin skrev:
Festandet går bra! Alla är jättefulla och Klabbe undrar om inte Tina har något annat liv.......

Riktigt trevligt har vi här, närmare 20 festsugna folk här som käkar chips och dricker bira! :öl

...o surfar!? :confused: Vad e det för partaj egentligen om en av festdeltagarna sitter framför datorn? :rolleyes: Kanske ölen har tagit slut... :öl
 
Tack för en underbar fest :tummenupp Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll/natt.!!
Kan meddela att mina två hjärnceller fortfarande är osams...har så varit i 12 timmar nu och :öl hjälpte inte.... Hoppas att de är sams till på måndag (rörken) så jag skrapa mer kåpa.... :D

Kan bara hålla med JoS:
"Kul att se och träffa alla civilklädda ibland"

//B
 
Last edited:
Penguin skrev:
Klabbe undrar om du hellre umgåäs med kossor eller svin....

hallå där!
vem är den dära klabbe ?
finnns det 3st classe nu ?????
hoho.. nu är det bingen som gäller ;p

sååv gott allihopa
det verkar som om nalken fått kul fest iaf *s*

kjaam

/z
 
Vi e snorfulla. Att vara pruttfulla är en en bagd... Vi har tagit bragden till en annan level... Vi e stolta.?!?! :zpy



Edit: JoS was here!
 
Bilder kommer i morgon/senare idag... :rolleyes:

Jag kom hem för en ½ timme sedan...
 
Jag måste tacka allihopa speciellt Kreuger som ordnade alltihop.
NU ska jag gå och kasta grävling på gårn
 
Jag håller med ovan skrivare.

Jag skall oxo kasta grävling på gårn!

Tackar för partajjet Kruger. Jag somnade inte under efterfesten...Gjorde du?! :D
 
Kommer antagligen inte kunna nås under dagen om det inte är pizza som gäller eller flickor som kan massera.
Alla är välkommna hem till Nicklas och göra vad ni vill, jag bryr mig inte , så länge ni har roligt och jag får sova.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top