Fest lördagen den 20/9

Kreuger skrev:
Frågan här är vad som fått Camilla så generad??? Antar att JoS känner igen henne, jobbar i receptionen på ditt jobb JoS! Det är många som undrar, få som vet! (tror inte ens Pingu vet??)

Hon sneglar väl åt mitt håll å undrar "Är det så där man gör i Sthlm? Verkar mysigt. Kanske man skulle testa nån gång.. Fast inte på dansgolvet när alla kollar på.." :rodnar
 
haha omh hihihihi M:et såg så frågande ut där :)
Han hade väl fått sin första puss av en tjej på kinden där!
Och bara massa söta töser, måste varit en skojj kväll ;)
 
M:et såg väl inte riktigt ut att vara i partajtaget. :p
Jag tycker det ser ut som om han kopplat om till "limp home"-mode.
Det skall inte vara mer alkohol när man ser ut så där! :fakta :zpy

(skulle vara intressant att veta M:ets promillehalt vid detta tillfälle!)
 
Nu ser ni hur kul det är med några få bilder! :fakta
(jag försöker rättfärdiga att jag tar med mig kameran på onsdag!)
 
JoS skrev:
M:et såg väl inte riktigt ut att vara i partajtaget. :p
Jag tycker det ser ut som om han kopplat om till "limp home"-mode.
Det skall inte vara mer alkohol när man ser ut så där! :fakta :zpy

(skulle vara intressant att veta M:ets promillehalt vid detta tillfälle!)

Promillehalten var ca 0,5, tror jag, jag kommer inte riktigt ihåg :confused:

Är det fest så är det och ibland behöver man "nolla" skallen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top