blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
hallå, kan du flytta festen till första helgen i april.. för då kan fler komma och vi kan köra hoj ner.. du vet för nöjes skull 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zeb_Macahan skrev:kom igen nu, fler blir ni väl..
nånn skulle ha däck pratade vi om förra gången, va det tengil ? *minneslucka*
//jaG

tengil behöver däck..... du har ju köpt så du klarar dig i fyra år ca hörde jagZeb_Macahan skrev:kom igen nu, fler blir ni väl..
nånn skulle ha däck pratade vi om förra gången, va det tengil ? *minneslucka*
//jaG
blom skrev:tengil behöver däck..... du har ju köpt så du klarar dig i fyra år ca hörde jag
som du kör så kan du ju tilloch med dela med dig av dom till emmi....Zeb_Macahan skrev:Snarare fyra månader..Sex bak och 3 fram, men just nu har jag 22 bak och 5 fram i källaren...
![]()
//jaG
blom skrev:som du kör så kan du ju tilloch med dela med dig av dom till emmi....
nej men jag har en dator..Zeb_Macahan skrev:Emmi har redan 4 bakdäck och 2 framdäck till denna säsongen..
Bor du vid en dator eller?
//jaG
blom skrev:nej men jag har en dator..vad jag har hört så kommer 6par däck räcka åt dig typ hela livet och vad ska inte då 22 par göra
hur fan kör du om redan ett däck är slut? öppna däckfirmaZeb_Macahan skrev:Ryktena talar inte sanning, du ska få se, mitt ena bakdäck är ju redan slut....
(OBS! några av däcken hemma är till emmi, henke, ikon och en snubbe till, får 8 däck till i helgen OBS!)
//jaG
blom skrev:hur fan kör du om redan ett däck är slut? öppna däckfirma
sant så sant..Zeb_Macahan skrev:Ingen rök utan börn, eller hur är det man säger?
//jaG
blom skrev:sant så sant..
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|