--:fest:-- --:fest:--

Närmar sig (imorgon)!
Det är fredag och jag börjar bli lite sugen på ett glas god dryck o lite tårta : )
 
Tweety skrev:
Jihooooo!!!!! idag e det fest!!!!!!

You bet! ;)
spara lite smörgåstårta åt mig&toka.. kommer liite senare.. vid 19-19.30 ungefär..

/z :fyllisar :fyllisar :fyllisar
 
Ha det skitkul och grattis Robbi! :fyllisar :banana :födelseda
Försökte komma loss i dag, men det gick tyvärr inte jobbar på "lill-News"
Sup åt mig med!
//Kongo
 
grattis igen då robbi ;) då var man hemma igen. kul att träffa mycket folk ! ;)
kream kram krma
/z
 
AA Tack för en supergoo fest! Bra ordnat bra lokaliserat och bara trevligt folk!
massa :fyllisar mycket :banana och många :rofl tillfällen!

Grattis igen och SKÅL
 
Kul att alla hade kul! Hade grymt skoj jag me!!
Tack för alla fina presenter!

Får se om jag kanske fixar en 80-tals fest eller nån annan fest lite senare...

Tack alla för trevligt sällskap!!!
 
Robbi skrev:
Kul att alla hade kul! Hade grymt skoj jag me!!
Tack för alla fina presenter!

Får se om jag kanske fixar en 80-tals fest eller nån annan fest lite senare...

Tack alla för trevligt sällskap!!!

Vakna du inte förrän nu :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top