Fest 27 maj på Hojride MC

Dax att beställa biljetter!!!

hej vänner, :yoparty

Nu är de dax att beställa biljetter till vårens roligaste party :banana

Som tidigare sagt, massor av gott att dricka :fyllisar och grymt bra musik :yoparty
Brukar även dyka upp en massa brudar :tuttar för er som efterlyser detta.. och tjejer... grabbarna på festen är det inget fel på :drool

Hör av er ang. biljetter

//Linda

Hehe....

Anar ett visst festsug hos fröken Lynn! :tuttar
Men att vara ute i god tid är aldrig fel - och nu börjar det ju närma sig, på riktigt! :fyllisar

Ska bli riktigt kul iaf. Får se om det kommer några fler stadsbor som dansar sönder borden i år!

Som Lynn sagt; pm:a för biljetter!

Fest

Halloj Tjejer

Är det nåt upplägg innan?

meka, banka lada, måla...

Jobbar ju så förbannat att man missar alla träffar, möten och måla kvällar :(

Får säga upp mig sommartid så man hinner åka hoj!!! :banana

Mvh Johnny

Nära nu !!!
Jag längtar efter att få kränga öl snorbilligt i nya baren :tummenupp
Sen ska vi sänka golvet i ladan 2 dm med vilda rock`n roll skutt :yoparty

Lynn skrev:
2132099
Hör av er i mitten av maj så fixar vi biljetter :)

Hallå Lynn, e det så att det kanske skulle finnas ev bilj. kvar till festen. Efter som jag e tipp topp ny här, så tänkte jag att det skulle kunna vara en alldeles utmärkt idé att festa loss lite.. :yoparty Ska försöka få med någon väninna med.. om det nu finns bilj. kvar förståss?!

Black Pearl skrev:
2178954 Hallå Lynn, e det så att det kanske skulle finnas ev bilj. kvar till festen. Efter som jag e tipp topp ny här, så tänkte jag att det skulle kunna vara en alldeles utmärkt idé att festa loss lite.. :yoparty Ska försöka få med någon väninna med.. om det nu finns bilj. kvar förståss?!

Inga problem... vi har biljetter kvar... bara att skicka ett PM så löser vi detta :tummenupp

Klart vi ska se till att få festa loss ordentligt nu på lördag :fyllisar

Snyft, åker till turkiet på lördag och missar årets fest, surt som räven.
Jaja, tittar till er på dan innan jag drar :fyllisar

Duke Gollum skrev:
2188519 Snyft, åker till turkiet på lördag och missar årets fest, surt som räven.
Jaja, tittar till er på dan innan jag drar :fyllisar
Turkiet-Älvängen Älvängen-Turkiet naaa jag tror jag åker till hojan.

undra om man ska gå har ju inget planerat iaf :) hur tar man sig dit är det någon som åker bil lr

Missar helgens fest =( Men hojjta till när när det är dags för den i slutet av augusti så ska jag planera in den :yoparty

Gottis skrev:
2189828 undra om man ska gå har ju inget planerat iaf :) hur tar man sig dit är det någon som åker bil lr

följ bara 45:an norrut och efter alafors skidbacke hittar du vår lada.
Se hemsidan www.hojridemc.com

ta med polarna och kom.. massa :tuttar och :fyllisar blir det!!!

:fyllisar

Cykelstyre skrev:
2190383 Missar helgens fest =( Men hojjta till när när det är dags för den i slutet av augusti så ska jag planera in den :yoparty

lovar.. bara att planera in sista helgen i augusti redan nu :yoparty :fyllisar

...ÄHUM Lynn.. nu är det så att jag/vi skulle vilja parta lite hos er, är det för sent att att fixa biljetter? Eller kan man bara knacka på stupfull o lösa entrebiljett på plats? Är trevlig som fan o socialare än per på socialen, fixar vi det? mvh en jävligt festsugen åldring med ungt blod i ådrorna /peter R1

peter R1 skrev:
2190487 ...ÄHUM Lynn.. nu är det så att jag/vi skulle vilja parta lite hos er, är det för sent att att fixa biljetter? Eller kan man bara knacka på stupfull o lösa entrebiljett på plats? Är trevlig som fan o socialare än per på socialen, fixar vi det? mvh en jävligt festsugen åldring med ungt blod i ådrorna /peter R1

Hallå mannen :)
Jag har kvar biljetter hemma hos mig... bara att höra av dig idag så fixar vi ett par biljetter.. Massa :fyllisar blir det ju :yoparty

Och åldern har ingen betydelse... bara du är över 20 bast på pappret :rofl och hamnar på en 15-årings lekfullhet så är det bara att ösa loss :banana :hihi
Mitt tel.nr får du via PM

Last edited:
Oj, oj, här är hon uppe mitt i ottan och tänker fest! Gott är det, Lynn! :yoparty

Ska bli skitskoj, hoppas bara man slipper regnet. Men finns ju tak över ladan så vem bryr sig egentligen. :fyllisar

Alla ni som inte fått tummen ur än - se till att fixa biljetter och kom!! Finns inget att tveka på. Jag sitter oxå på ett gäng extra biljetter om någon är i nöd! :tummenupp

Tja!

Jag är intresserad av 3 st biljetter, ska man åka förbi ert klubbhus lite senare? =)

Last edited:
Finns det en chans att en vi kan komma in? Jag och ev några grabbar till?

bebbe skrev:
2192800 Finns det en chans att en vi kan komma in? Jag och ev några grabbar till?

Kan iofs inte svar å Hojrides räkning ,men det brukar inte vara några problem.

Har man inte varit på en Hojridefest så har man inte festat :hihi

Långa farbron skrev:
2192804 Kan iofs inte svar å Hojrides räkning ,men det brukar inte vara några problem.

Har man inte varit på en Hojridefest så har man inte festat :hihi
Hehe........... låter gött! Skall du med?

*/ ?>
Back