Ferrari racing weekend, anmälan, viktigt!

Av bilderna att dömma så lutade jag minst. Då är nog min teori rätt om varför jag be så döslut i mitten av rejset.

Jag fick en film, men tror Thomas vill lägga upp dom själv? Jag kan lägga upp på mitt YouTube-konto om Thomas ger OK på det. Det är från race 1.

Ok fra Thomas:tummenupp

Har du några filmer från racen i år och hur kommer man åt dom:va

Filmen fra race2 ble det ikke noe av. Kutsen var løs etter krasjen i race 1 og det ble derfor mye vibrasjoner.

Last edited:
Jag har film från Race 1, och lite av race 2 innan kameran vinklades ner i kutsen :( problemet är att jag aldrig hinner klippa den!!!!! Ännu värre blir det eftersom jag drar till Nurburgring imorgon :)

Ok gubbs! Här är filmen från race 1 på Ferrari Weekend Knutstorp den 28 augusti.

[YOUTUBE-ID]hJQEpbVWbq8[/YOUTUBE-ID]

(funkar den inte nu, funkar den snart...)

Jag fixar det åt dig Thomas om du vill. Jag kommer lägga upp rejset i 2 delar, en på 10 minuter och sedan resterande på 5 minuter ungefär. YouTube har en gräns på 10 minuter per klipp.

Jag fixar det åt dig Thomas om du vill. Jag kommer lägga upp rejset i 2 delar, en på 10 minuter och sedan resterande på 5 minuter ungefär. YouTube har en gräns på 10 minuter per klipp.

La meg se om jeg rekker å klippe filmen ned først, så vi klarer oss med en fil.

Coolt tack tack har du någon film från Falken eller Anderstorp :tummenupp:tummenupp:tummenupp

Joda, det kommer vel en fra Falken også.:) Men du er jo ikke med på mine filmer kjære "Rookie". Du er oppe og kriger med A-førerene :tungan

Last edited:
Klippet blir oavsett 15 minuter, såvida du inte ska ta bort tid bilder från rejset!

JAG ÄR I STARTEN TILL HÖGER, MED APRILIA O VIT RYGG MED "SWEDIE" PÅ I GULT.

Här är iaf del 1

[YOUTUBE-ID]uCQ_fsy2ehA[/YOUTUBE-ID]

Del 2

[YOUTUBE-ID]Yu1ueEqg5zA[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
La meg se om jeg rekker å klippe filmen ned først, så vi klarer oss med en fil.

Joda, det kommer vel en fra Falken også.:) Men du er jo ikke med på mine filmer kjære "Rookie". Du er oppe og kriger med A-førerene :tungan

På Anderstorp va jag med en stund :yoparty

Swedie!!
Kan inte du lägga upp en ftp till mig så kan jag ge dig race 1 "bakifrån" :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti