Ferrari racing weekend, anmälan, viktigt!

Time will show my friend:krama
Om allt klaffar så är även jag på plats på lördagen med headset och kamera, BOTT:s reportage och mediaankare i racingvärldens enorma hamn gör sig redo att dragga efter skandaler och depåljug.

Bi afräjd... bi wärry affräjd.

Argh! Har städat bort mitt kedjeskydd som sitter vid framdrevet. Någon som råååkar ha ett sådant extra inkl bultarna? Skrik isåfall. Har jag tur hittar jag det någon gång, men om inte så är det väl så att man måste ha det för att gå igenom besiktningen?

Om allt klaffar så är även jag på plats på lördagen med headset och kamera, BOTT:s reportage och mediaankare i racingvärldens enorma hamn gör sig redo att dragga efter skandaler och depåljug.

Da behøver du bare ta 5 min i norskeleieren så har du nok skandaler og løgn for et helt liv i media:tummenupp

Argh! Har städat bort mitt kedjeskydd som sitter vid framdrevet. Någon som råååkar ha ett sådant extra inkl bultarna? Skrik isåfall. Har jag tur hittar jag det någon gång, men om inte så är det väl så att man måste ha det för att gå igenom besiktningen?

Nja ej, tror du slinker igenom.. ;)

Nja ej, tror du slinker igenom.. ;)
Som tur var hittade "frugan" plastbiten. Jag hade i minnet ett helt annat utseende, så jag såg den inte även fast jag tittade på den flera gånger vet jag ... haha. Suck! Nåja!

Nu ska hojen vara raceredo! Riktigt sugen på att gasa. Går det bra på Knudan kanske jag kör resterande av BoTT racen oxå, Mantorp och Anderstorp alltså! :)

du har ju en aprilia rattbike fetto,kör du oxå istället för att stå och glo:)

Last edited:
Snart race längtar längtar :yoparty:yoparty:yoparty Ses på Knudan grabbar. Hoppas på revanch från regn skiten på Gåsen:huvet:huvet:huvet

Ett torrt å ett regnrace, det är min spådom! :)

Ang. träningsmöjligheten i morgon:

Gott folk!

Eftersom uppslutningen till denna körningen är så sparsam har vi som en engångsgrej valt att ta emot betalning på plats!

Vi har dessutom sänkt priset till en tusing jämnt!
Du får alltså en hel dags körning för tusen kronor!

Skicka ett mail till info@sydskanesemse.nu och berätta vilken grupp du vill köra i och ha pengar med dig så får du köra.

Mvh
Thomas
Sekreterare Sydskanes Emse

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...