TinaTjejen
long time, no see
Markus ser ut som rörmokaren i Desperate Housewifes 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det ser ut som den långa vänster-6:an i R.I.K. förr i tiden.TinaTjejen skrev:Markus ser ut som rörmokaren i Desperate Housewifes![]()
Swedie skrev:Min parkering parkeras det Ofta andra på. Har lust att göra något som gör att dom aldrig mer parkerar där igen, utan att "fatta" att det är jag som gjort det. Lite fegt kanske, men ack vad jag är förbannad.
Just nu står det en dyr merca av nyare modell som dubbelparkerat över 2 platser. Min och en icke-P plats. 1 meter fritt på sidorna. Antar han inte vill att något ska parkera jämnte...
Har just nu satt en lapp på bilen där jag påpekar att jag låter det gå för den här gången. Och sen några punkter efter.....
Smart!! Den ska jag lägga på minnetN.Blomqvist skrev:Sedan skruvade vi av plåtarna, placerade dom snyggt uppochner under passagerarsätet, låste dörren och slog igen den.
TinaTjejen skrev:1994022Markus ser ut som rörmokaren i Desperate Housewifes![]()
War-psycho skrev:1987945så kanske dom fattar att det finns folk som inte tar skit från andra, och nästa gång kanske blir värre.
War-psycho skrev:1988051Är man yrkeschaffis, och kör stora fordon i Stockholm, så uppskattar man deras arbete.
Tyvärr har trafikövervakningen försämrats på senare år, vilket också märks på framkomligheten.
Det är synd att så många bilister skiter i andra, och därmed gör P-lisorna nödvändiga.
Swedie skrev:1987455Min parkering parkeras det Ofta andra på. Har lust att göra något som gör att dom aldrig mer parkerar där igen, utan att "fatta" att det är jag som gjort det. Lite fegt kanske, men ack vad jag är förbannad.
Just nu står det en dyr merca av nyare modell som dubbelparkerat över 2 platser. Min och en icke-P plats. 1 meter fritt på sidorna. Antar han inte vill att något ska parkera jämnte...
Har just nu satt en lapp på bilen där jag påpekar att jag låter det gå för den här gången. Och sen några punkter efter.....
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |