Felmeddelande på GSXR 1000 K3!

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Halloj på er!

I går fick jag mitt underbara mc kort, det började ju kanon! Efter 8 km så kommer en polisbil plus mc polis. Bilen lägger sig ca 2 meter bakom mig på 80 väg, så åkte vi i ca 2 kilometer tills mc polisen drog om o vinkade in mig. Fick svar på min tråd som jag startade för några dagar sedan angående miniskylt. Skulle ha fått 2400 i böter för skylt och reflex samt blinkers, men man klarade sig undan så nu sitter orginal skåpet med skylt o reflex samt blinkers är ju kanon snyggt :yoparty. Men nu till min fundering får ett felmeddelande i displayen som lyder F1. Har kollat instruktionsboken där står det att det är fel på bränsleinsprutningen! Kör jag åt sidan o startar så har det slocknat. Detta kommer ca 2 ggr på 10 mil, märker inte att hojen går sämre heller. Antar att det är väl bara att lämna in den men jag tänkte kolla lite med alla på detta forumet som sitter med ett stort kunnande. Tacksam för alla svar Mvh

Kollade i boken där står det fel bränsleinsprutningen bara, men skulle det inte märkas på gången om det strular?

Kollade i boken där står det fel bränsleinsprutningen bara, men skulle det inte märkas på gången om det strular?
Vilken felkod hade du då? För just F1 lampan kan ju betyda massa saker. Min är alltid igång pga. av min avgasventil har gått trögt.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park