ak4
Ducatista
Min nya 848:a började felkoda efter 2 veckor och gör det regelbundet nu.. Har haft den lite mer än 3 månader. Nu har verkstan upptäckt (efter ett antal uppkopplingar och timmar) ett möjligt fel på "rpm-sensorn" och reservdel är beställd. Är det någon annan som har haft samma problem eller vet vad det kan vara?