Bytte förgasare och va skitnöjd, gick bra mkt bättre.
Men nu när jag landat på jorden och har kört lite mer så märker jag att den inte går som den ska.
Vid hastig fullgas känns det som att den slirar på kopplingen, segar till för att halvsekunden senare skjuta iväg.
Sen när jag tittar på tändstiftet så är det väldigt ljust, borde ju vara tvärtom!
En teori kan ju vara att man inte aktiverat helfartsmunstycket så mkt utan det är lågfart som gjort stiftet torrt/ljust.
Data: ktm 640, dubbla acrapovic, öppen luftburk, keihin fcr mx 41. 48/168, "trimnålen" på 4hacket.
Alltså precis by the book och ändå fucker det!
Förgasare sitter så fruktansvärt illa till att jag verkligen grämer mig för att vara där och riva igen..suck.
Va ska man göra?
Men nu när jag landat på jorden och har kört lite mer så märker jag att den inte går som den ska.
Vid hastig fullgas känns det som att den slirar på kopplingen, segar till för att halvsekunden senare skjuta iväg.
Sen när jag tittar på tändstiftet så är det väldigt ljust, borde ju vara tvärtom!
En teori kan ju vara att man inte aktiverat helfartsmunstycket så mkt utan det är lågfart som gjort stiftet torrt/ljust.
Data: ktm 640, dubbla acrapovic, öppen luftburk, keihin fcr mx 41. 48/168, "trimnålen" på 4hacket.
Alltså precis by the book och ändå fucker det!

Förgasare sitter så fruktansvärt illa till att jag verkligen grämer mig för att vara där och riva igen..suck.
Va ska man göra?
Last edited: