Fel på min dator!

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Tjena! Igår kväll satt jag och gejjmade cs på en jättebra public server. Helt plötsligt när jag skulle börja deffa bomben hängde sig datorn och det ljöd ett högljutt skrik ifrån min dator. Jag öppnade burken och hittade denna under kylflänsen till processorn:
P107666.jpg

Vad kan ha hänt?
Vad är detta?
Vad kostar en ny?
Den elajta hackern som kan hjälpa mig med detta skänkes 1 st DH biljetter!
Tack på förhand!

Hoppas du har kartongen som datorn kom i kvar...

Packa i hela klabbet och tejpa ordentligt.. gå sen tillbaka till butiken där du köpte den och lämna tillbaka den samtidigt som du förklarar att du är för dum för att ha en dator....

:D

Bulan skrev:
Hoppas du har kartongen som datorn kom i kvar...

Packa i hela klabbet och tejpa ordentligt.. gå sen tillbaka till butiken där du köpte den och lämna tillbaka den samtidigt som du förklarar att du är för dum för att ha en dator....

:D

Jo, det e väl det enda rätta. Har en del silvertejp hemma som tur är! :rolleyes:

Du måste ha klockat din dator fruktansvärt! Jag trodde inte att man kunde klocka sin dator så mycket att motorcykeln i garaget skar... :va

Conrad skrev:
Du måste ha klockat din dator fruktansvärt! Jag trodde inte att man kunde klocka sin dator så mycket att motorcykeln i garaget skar... :va

Nä, usch fy bläää :kulspruta

Här är min från andra gången min NSR skar. Behöver jag säga att det är samma motor i grund och botten som sitter i CRMen som Poffer har. *suck*

Bifogat

• kolv.jpg
    kolv.jpg
    78 KB · Visningar: 72
EBS skrev:
Här är min från andra gången min NSR skar. Behöver jag säga att det är samma motor i grund och botten som sitter i CRMen som Poffer har. *suck*

haha, den var några snepp värre :brynad Ser ut som den legat på havets botten i några år. Pluss att den legat i någon sorts press, var inte den rundaste kolven jag sett :crash Det var första gången min hoj skar på 12 år, så jag hoppas att jag slipper vara med om det en gång till! :rolleyes:

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP