Fel på mig eller på min Scala g9x?

Hände samma för mig men en uppdatering/laddning åtgärdade problemet. Sedan har det inte återkommit.

Det verkar ha varit någon bugg.

Ni menar alltså om man är lite arg av sig är det lätt att kassta sin svindyra hjälm i backen pga Scalan? :rodnar

Jo Bullen de är så här...

Vilken är den vettigast intercom varianten om man vill prata med käring och polare? Kanske musik och telefon med? Skulle seriöst kassta skiten åthelvete om den satte på radion hela taiden ��

Ni menar alltså om man är lite arg av sig är det lätt att kassta sin svindyra hjälm i backen pga Scalan? :rodnar
Japp :fakta Tjejen och jag har varsin G9'a, och dom har väl haft lite hyss för sig, men i år har dom varit miserabla. På sommarens touringtripp så fick vi starta om dom gång på gång för att dom skulle koppla ihop sig, och ofta kom det inga, eller halva, statusmeddelanden. Efter ett tag kom vi fram till att det underlättade om jag startade min först, och sen väntade några minuter innan hon startade sin.

Jag har fått min att hänga sig flera gånger när jag har svarat i telefon också, eller att den inte reagerar på något annat än att bli avstängd. Med tanke på priset så borde man kunna förvänta sig lite stabilare mjukvara :fakta

Japp :fakta Tjejen och jag har varsin G9'a, och dom har väl haft lite hyss för sig, men i år har dom varit miserabla. På sommarens touringtripp så fick vi starta om dom gång på gång för att dom skulle koppla ihop sig, och ofta kom det inga, eller halva, statusmeddelanden. Efter ett tag kom vi fram till att det underlättade om jag startade min först, och sen väntade några minuter innan hon startade sin.

Jag har fått min att hänga sig flera gånger när jag har svarat i telefon också, eller att den inte reagerar på något annat än att bli avstängd. Med tanke på priset så borde man kunna förvänta sig lite stabilare mjukvara :fakta

Så illa?!?:gnissla Får nog vänta tills de blir lite stabilare. Inte sugen på att lägga pengar på ny hjälm när mina diadora börjar svika mig;)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon