Även om jag också ser vissa brister i scalan, så tycker jag ändå att fördelarna överväger. Alltså att det är skönt att kunna ta emot samtal och prata telefon när man kör (dessutom är ljudet bra) - Man lyssnar på musik (och säger "next track" så byter den låt etc........och extra bra - Man får instruktioner via GPS (kör med HERE genom androidtelefonen) och det funkar ypperligt, skönt att slippa titta på en skärm
Det som är meckigt är att den inte är alls så enkel att ansluta till åkare man inte kört med innan - Det där att bara connecta blir ofta fel - Man vill ju att det bara ska "funka av sig själv" annars struntar åtminstone jag i det. Dock - De jag oftast kör med och har i min lista, de funkar alltid bra att ansluta sig till.
Det där med VOX är förhoppningsvis något de kommer att titta på - men jag gör så här att jag "visslar" lite i hjälmen - då kommer det en signal, efter det kan man säg kommandot........och, ja - man lär sig efter ett tag även om jag håller med om att det kan vara frustrerande ibland.