Fel forum?

Maxad

Max Fighter
Gick med
17 Sep 2004
Hoj
sporty -93
Halloj fighters!

har bara en liten fråga... befinner jag mig i fel forum? har märkt att en del inte tycker att jag å min max hör hemma här? vad är kriteriet för att kalla sin båge för en fighter? och vart ska jag annars ta vägen tycker ni?

Maxad skrev:
Halloj fighters!

har bara en liten fråga... befinner jag mig i fel forum? har märkt att en del inte tycker att jag å min max hör hemma här? vad är kriteriet för att kalla sin båge för en fighter? och vart ska jag annars ta vägen tycker ni?
Tycker din hoj befinner sig på gränsen till att kallas fighter.
Jag skulle för ett halvår sedan inte klassat in V-maxen som en fighter.
Nu är den gränsen lite mer flytande i och med att ingen riktigt lyckas definiera vad som är en fighter.

-Vissa säger att alla sporthojar med crosstyre är fighters.
-Vissa säger att man måste bygga om hojen för att den skall vara en fighter. Fast då uppstår problem med dessa fabriksfighters (Z1000/Tuono/osv)
-Vissa kräver att bygget skall ha attityd

Exempel på trådar som har försökt att definiera en streetfighter:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=49693
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=45619

Snarare streetmachine, (vad nu skillnaden är, men det känns så :rolleyes: )
Grym hoj :tummenupp

Snarare streetmachine, (vad nu skillnaden är, men det känns så )

har aldrig riktigt hört uttrycket streetmachine.... men visst låter det kanske som en kategori för mig.... men va fan är skillnaden? :va tack förrästen :)

jaja, jag har iaf ingen sporthoj, det är absolut ingen glidare (förebilden är ju en dragster)... om man får säga det själv, tycker iaf jag att den har attityd (alla detaljer syns inte) jag har gjort en hel del delar själv, brett och rakt styre, den har ju kraft att busa med... jag får väl känna mig som en outsider i min egna streetmachine, roadster klass?

Maxad skrev:
har aldrig riktigt hört uttrycket streetmachine.... men visst låter det kanske som en kategori för mig.... men va fan är skillnaden? :va tack förrästen :)

jaja, jag har iaf ingen sporthoj, det är absolut ingen glidare (förebilden är ju en dragster)... om man får säga det själv, tycker iaf jag att den har attityd (alla detaljer syns inte) jag har gjort en hel del delar själv, brett och rakt styre, den har ju kraft att busa med... jag får väl känna mig som en outsider i min egna streetmachine, roadster klass?

Klart grabben har en FighteR!!!!! Jag diggar den fett!
Fight On!!! :yoparty

Fan vissa här kör ju offroad (jag, för ett tag sen) osv. sporthoj el. motsv. kanske bara behövs finnas i hjärtat?

det verkar ju i alla fall som att jag är välkommen här bland fighters :yoparty man diggar ju stuket starkt. orginal har aldrig tilltalat mig vad det än gäller för hoj. så gör som jag och bygg vidare på era fighters

Maxad skrev:
Halloj fighters!

Kanske "Gubbräjser" :)?

Maxad skrev:
Halloj fighters!

Ta en titt i den engelska tidningen STREETFIGHTERS, Så får du dit svar!
Där är begreppet streetfighters väldigt Brett...... :yoparty
Dom dominerande modellerna i tidningen är bla V-MAXEN och Banditen.
Sen givetvis Gixxern och KATANAN..........

Maxad skrev:
det verkar ju i alla fall som att jag är välkommen här bland fighters :yoparty man diggar ju stuket starkt. orginal har aldrig tilltalat mig vad det än gäller för hoj. så gör som jag och bygg vidare på era fighters

Du är säkert välkommen till Ducati tråden också
där gillar man V-max :rofl :hihi :lol

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma