Fejkat kolfiber (klisterark)

Kan tipsa om att AVA har ett jäkligt bra som är tryckt med något slags Kodaktryck... tror det var 4 ark, dock är arken lite repkänsliga. Jag gjorde som så att jag köpte en rulle genomskinlig plastfilm på Ava med som jag satte på Kolfiberfilmen sen satte jag det på hojen. Den kolfiberfilmen är mkt mer lik riktig kolfiber mot annan film jag sett, blir kanon!

Du kan få se det på min hoj om du vill innan du köper. Kommer vara ute och snurra i morgon runt 10-12, först Triumph Center i Länna sen vidare nånstans... PMá om du vill stråla samman

har gjort mindre ark i äkta kolfiber med lite kompisar under den tiden man höll på med modellflygande.. det blir ruggigt snyggt om man får till dem. med det kostar ju också.

(skulle bara funka till små detaljer alltså) vet inte riktigt hur man skulle få dem att fästa dock.

köp epoxy oxh kolfiberark på biltema annars?

Köpte en lös beggad styrkrona som det satt sånt junk på:mad: När det skulle avlägsnas så följde klarlacken med fläckvis... så mycket för det styrkroneskyddet som det såldes som från början:gnissla Hade ju inte vart någon skillnad om nycklarna fått skrapa mot kronan.. fick ju slipa ner den o polera iallafall...

Har sett det på micro här i örebro.
Borde väl finnas på eran micro också? alltså i deras styling "hörn"

Jag behöver det för en del av en yta som nu är målad i en hiskelig färg och jag orkar inte lackera om just nu.

Jag behöver ett ganska stort ark typ. 300x400 mm.
Samt att det måste gå att forma lite med värmepistol. De flesta klisterark går ju enkelt att forma med just värmepistol/hårtork.

Har sett det på micro här i örebro.
Borde väl finnas på eran micro också? alltså i deras styling "hörn"
fd. Micro* i Uppsala hade det inte.

* numera uppköpta av mekonomen.

Last edited:
Jag behöver det för en del av en yta som nu är målad i en hiskelig färg och jag orkar inte lackera om just nu.

Jag behöver ett ganska stort ark typ. 300x400 mm.
Samt att det måste gå att forma lite med värmepistol. De flesta klisterark går ju enkelt att forma med just värmepistol/hårtork.

fd. Micro* i Uppsala hade det inte.

* numera uppköpta av mekonomen.

Har 60cm bredd på metervara. PMa

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage