Fejkannons?

Hade man inte kunnat ha en diskussion knuten till var annons, likt en vanlig tråd? På så sätt kan presumtiva köpare ställa eventuella kompletterande frågor om objekten och liknande.
En seriös säljare bevakar sin annons och svarar på eventuella frågor, en oseriös säljare lär inte göra det.

Samma gäng av skojare som cirkulerat på diverse till salu nätplatser under fler år nu och försöker få någon lättlurad att betala in summan i förskott.De borde lagt pengarna på att förbättra sina språkkunskaper istället.

Hade man inte kunnat ha en diskussion knuten till var annons, likt en vanlig tråd? På så sätt kan presumtiva köpare ställa eventuella kompletterande frågor om objekten och liknande.

Jag har sett detta tillämpas på ett annat forum som handlar om MX och enduro och är därför långt ifrån säker på att det är en bra ide. Många seriösa annonser ballade ur fullständigt då diverse förståsigpåare och andra dåligt pålästa forumtroll skulle kommentera precis allt som stod i annonserna.

En seriös säljare bevakar sin annons och svarar på eventuella frågor, en oseriös säljare lär inte göra det.

Jag tror att sådant lätt kan spåra ur i tjöt om prissättning och skick hit och dit.
En rapportknapp däremot verkar väldigt vettigt!

Personligen kollar jag alltid när säljaren registrerade sig och om det finns några skrivna inlägg av denne.
Registrerad samma dag + Inga inlägg = Ingen affär. :fakta

Jamen vafan, jag mailar och säger mig vara intresserad. Kan vara spännande att se hur de går tillväga :banana

Jamen vafan, jag mailar och säger mig vara intresserad. Kan vara spännande att se hur de går tillväga :banana

Om de svarar så skicka ett till mail där du frågar om luftmotståndet, om den går att kitta med en Xjell-kåpa, om passagerarfotpinnarna går att låsa i uppfällt läge och om det går att köra ifrån snuten på hojen. :hihi

Om de svarar så skicka ett till mail där du frågar om luftmotståndet, om den går att kitta med en Xjell-kåpa, om passagerarfotpinnarna går att låsa i uppfällt läge och om det går att köra ifrån snuten på hojen. :hihi

Ah men du glömmer sittställningen! Hur är den när man kör med dubbla skinnställ

Ah men du glömmer sittställningen! Hur är den när man kör med dubbla skinnställ

Jag glömde inte, men jag vill inte att skurkarna skall få ett tips och börja köra med dubbla skinnställ. Det är bättre att de tJör igäl sig direCkt!1!! :brynad

Jag glömde inte, men jag vill inte att skurkarna skall få ett tips och börja köra med dubbla skinnställ. Det är bättre att de tJör igäl sig direCkt!1!! :brynad

Pundare verkar annars kunna dra omkull med kortbyxor i hundrasextio utan att få en skråma medans en annan kan åka på ett halvårs rehab ifall man tappar hojen i garaget. :-(

Försökte göra samma men får "server error" på mailsidan, är det bara hos mig? Drog iväg ett PM istället men det vore ju "tråkigt" om dom blev bannade och inte kunde svara på sådana.

Kul Peter!!! Och Tuxedo, rapportera gärna svaret!!!:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...