erikanton
Ny medlem
Han ska ha bott i Kristianstad trappan bredvid Hotell C4 på Västra Boulevarden.
Dock några år sedan och är inte säker på att han bor kvar.
Ofan. Känner igen snubben på bilden hur som helst, kan inte placera han bara

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han ska ha bott i Kristianstad trappan bredvid Hotell C4 på Västra Boulevarden.
Dock några år sedan och är inte säker på att han bor kvar.
Säg till om det behövs back, bor i krokarna![]()
Håller med att det är extra känsligt med hojrelaterade brott på ett hojforum, men för bövelen, lägg inte ut namn och bilder här på forumet.
Killen kan ju ha fått sin identitet kapad.
Visst är det han så må han brinna i helvetet, men det är fortfarande inte tillåtet att hänga ut folk med namn och bild.
Att han är född 82 och bor i höör sallanders väg 15 vet jag oxå om det nu stämmer att han är Jimmy Wendell. Han har även haft en rivnings firma med en annan kille har hela addressen men den identiteten kan ju va kapad.Det är ju den person som står på kontot som är intressant har konto nr ska försöka luska lite.Har som sagt oxå blivit blåst av denna idiot![]()
Hade för mig du va 18 bast typ! Men kanske finns farliga såna oxå![]()
Blocket och tradera är absolut tjuvarnas marknadsplats. Inom vissa produktområden så tror jad banne mig att majoriteten av produkterna är stulna. Hur kan det t.ex. finnas så många oanvända elverktyg och kläder som säljs begagnade för halva priset...?
nu vet jag inte exakt om detta är just denna Jimmy Wendell,
men denna ska hänga i Höör trakten, och namnet är inte så jätte vanligt.
Verkligen bra att hänga ut någon med bild utan att veta om det är rätt person!!!![]()
Ring polisen och lämna uppgifterna, gör en anmälan om bedrägeri (det är ett allvarligt brott+att det tydligen är den nya grejen i pressen) så ska ni se att man kan få både pengarna tillbaka och upprättelse.
Åka runt med baseball-trän och hota/misshandla personer är inte så smart, bara du som får skiten i slutändan.
Blocket måste ju ha uppgifterna på personen som satte in annonsen+att ni har bankkontot!
Man är i ganska många fall även försäkrad mot bedrägerier om man har vettig hemförsäkring/personförsäkring eller dylikt.
EDIT: Postförskott är ett bra sätt att få sina saker. 55:- tar vi på jobbet så det ligger väll där i kring för privatpersoner.
okej söt
Btw så trodde jag inte man behövde vara farlig, tänkte ska man dit och snacka så är det väll bättre att vara fler.
Sen är jag ju bara 18 alla vet ju att man blir farligare med åren så där har du ju rätt![]()
Ofan. Känner igen snubben på bilden hur som helst, kan inte placera han bara![]()
hade för mig du va 18 bast typ! Men kanske finns farliga såna oxå[/quote
hehehehe
Lika farlig som Ola-Conny från tv-sopan Ullared
okej söt
Btw så trodde jag inte man behövde vara farlig, tänkte ska man dit och snacka så är det väll bättre att vara fler.
Sen är jag ju bara 18 alla vet ju att man blir farligare med åren så där har du ju rätt![]()
ErikAnton du är så fin![]()
Ett samtal till skatteverket 0771-567567
tryck 4 så kommer du till folk bokföringen
du kan få uppgifter på hela släkten
se mitt tidigare inlägg
man kan ta det längre sen med och ringa hyresvärden, bilregistret / polis för att kontrollera fordon personen äger.
Förra året (sist jag prövade) kan man få kopior på passet via polisen på personer.
ringer man beskattningen på skatteverket får man veta taxerad inkomst, civilstatus,
kollar du med domstolen kan du få kopior på tidigare domar etc.
och med lite fantast och kreativitet kan man mycket enkelt slå en signal till banken och ta reda på vart ett specifikt kontonummer går, inga problem
Banken kommer aldrig att ge information om vem som äger ett visst kontonummer till en privatperson, polisen kan begära ut det från banken om fängelse finns i straffskalan för brottet.
Skulle vara om bedragaren har ett personkonto i Nordea hon/han vill ha kosingen överförd till, då äre ju lätt för de använder personnummret som kontonummer.
Har själv blivit bedragen en gång och banken var de första jag ringde, det gick inte att stoppa/dra tillbaks överföringen (med undantag då man betalat genom visa)
Mejlade annons-ssajten, de kunde inte ge ut information om ipnummer till mig utan bara direkt till polisen om de frågade.
Så skrev ut hela vår mejl-korrespondens print-screens från banköverföringen kontonummer namn etc och åkte in till polisstation för att upprätta en anmälan. Fick brev efter nån månad "att jag uprättat en anmälan" så här 4 år senare har det fortfarande inte hänt något och polisen har inte skickat något mer brev så de 4000:- är bara att glömma.
Banken kommer aldrig att ge information om vem som äger ett visst kontonummer till en privatperson.
Det är just på grund av detta ovanstående som det finns så JÄVLA MÅNGA bluffannonsörer på Blocket. Risken att åka dit är många många många gånger mindre troligt än att man åker dit för fortkörning.................... Hyfsat skev insats-prioritering...![]()
hade för mig du va 18 bast typ! Men kanske finns farliga såna oxå[/quote
hehehehe
Lika farlig som Ola-Conny från tv-sopan Ullared
ErikAnton du är så fin![]()
Tack känns skönt när det kommer från en wanksta. Men men nu är vi off topic![]()
Varsegod här är mitt kontonummer, vem är jag?
8214-9 982 073 218 8
Har pratat med min Bankjurist, säger att det är helt omöjligt.
(Nu kan du iof googla mitt namn genom mitt nick. Men jag vill ha mer än namn.)
Varsegod här är mitt kontonummer, vem är jag?
8214-9 982 073 218 8
Har pratat med min Bankjurist, säger att det är helt omöjligt.
(Nu kan du iof googla mitt namn genom mitt nick. Men jag vill ha mer än namn.)
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |