Fejk tatuering???

Fresa

Ska väl ta kortet nu när man sålt hojen
Gick med
3 May 2004
Hoj
Längtar efter 1000 cc
Eftersom det säkert är flera tatuerade människor här.
Så undrar jag vart man kan göra en fejk tatuering i sthlm, tror att det heter Henna men är inte säker??
Vad kostar det??
Varför jag vill ha en sån , jo för att jag vill bara prova innan man gör en riktig så man e säker.

Tack på förhand :tummenupp

Heter henna ja.. finns sånna pennor att köpa, så ber du någon polare som är säker på hand att rita på dig så blir det billigt. :tummenupp

Annars finns det "kalle anka" tatueringar som man fäster genom att blöta dom på glitter, polarens lillebrorsor såg ut som jag vet inte vad, efter att ha shoppat loss där med 10 "tattos" var på armarna.

Empa skrev:
Heter henna ja.. finns sånna pennor att köpa, så ber du någon polare som är säker på hand att rita på dig så blir det billigt. :tummenupp

Annars finns det "kalle anka" tatueringar som man fäster genom att blöta dom på glitter, polarens lillebrorsor såg ut som jag vet inte vad, efter att ha shoppat loss där med 10 "tattos" var på armarna.

Ja "kalle anka" tatueringarna är skoj

Hade en som det stod "Skara sommarland" på, på högra delen av bröstet.
Snacka om att jag kännde mig stenhård! :cdevil :yoparty

Nu när vi ändå snackar tatueringar...
Hur är det med tatueringar som sägs försvinna efter ett par år? gör dom verkligen det?

Lite onT så kan någon alltid kasta in lite bilder på nån snygg henne tatuering

Men hallå ingen som vet vart man kan få en fejk tatto vare sig det heter henna eller inte????? :gnissla

Rasorblade skrev:
Heter inte Henna!!! :ajjabajja

Gör det inte? :confused:

Henna

Farligt däremot...då krävs det att vederbörande är känslig.

Det dräller av Henna-tatuerare på de flesta turistorter, marknader m.m. och om det var så vanligt med eksem skulle de nog bli stoppade...

Huck skrev:
Hur är det med tatueringar som sägs försvinna efter ett par år? gör dom verkligen det?

De bleknar, men väldigt lite, framför allt om man smörjer in dem när man solar. Försvinner gör de aldrig. Däremot kan de flyta ut om man blir fet t.ex...

Prova

Varför inte ringa de tatuerarna som finns där du bor så kan de trycka på bilden som du vill har. Många tatueringar är ju som bilderna du får med i tuggumit fast betydligt bättre :tungan

Annars får du trilla in i en sminkaffär och fråga efter tatueringspennor för det finns på flera ställen.

Den hennan som man använder för tatueringar är INTE samma henna som man använder tex när man färgar håret. Tatueringshenna finns nog inte i Sverige för jag har jagat det under lång tid och ännu inte hittat det. Beror nog på alla kemikalier som blivt tillsatta.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8