Fejk el äkta?

Tydligen en PR-pryl, det förklaras hur de gjorde ca 7 min in i klippet. Men det såg ju rätt spektakulärt ut. :gnissla

Nog finns det de som hoppar långt, såg nån galning på TV:en här om dagen, han hoppade bland sanddynor och han hoppade låååååååååångt och landade oftast hårt (på sjukhus).

men Ron får nog visa lite äkta vara om han ska bli trovärdig,,,, värkar vara en kyckling
 
Nog finns det de som hoppar långt, såg nån galning på TV:en här om dagen, han hoppade bland sanddynor och han hoppade låååååååååångt och landade oftast hårt (på sjukhus).

men Ron får nog visa lite äkta vara om han ska bli trovärdig,,,, värkar vara en kyckling

Haha..ja, det är väl inte meningen att man ska köra bredvid hopprampen om man ska vara stuntare..
Kanske mer business än show, jag vet inte.
 
Nog finns det de som hoppar långt, såg nån galning på TV:en här om dagen, han hoppade bland sanddynor och han hoppade låååååååååångt och landade oftast hårt (på sjukhus).

men Ron får nog visa lite äkta vara om han ska bli trovärdig,,,, värkar vara en kyckling

menar du Z enslow? finns flera, vilda robbie drar ju sin del av kakan!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top