Feedback

Haha Jo, så kan man se det. Ville ju ha alla synpunkter dåliga som bra. Trodde inte vi skulle snöa in på productionen så mycket :D
Men som sagt så kan jag hålla med dig om att det kanske är lite för rent ibland.
Men trodde aldrig från början att det skulle låta så bra som det gör vilket är jävligt kul ändå :D
Ska definitivt ta med det i ekvationen nästa gång vi går in i studion.
Tack som fan för alla synpunkter.

Hehe, jaa men som f.d. musikskribent och aktiv musiker är produktionen jävligt viktig. Jag lyssnar, som sagt, inte på musik om inte produktionen är rätt för det förstör så mycket av helhetsintrycket för mig. Notera 'rätt', inte 'bra'. :)

Om det här är er första inspelning så låter det hursomhelst riktigt bra och jag tror ni kommer hitta rätt—även om det kanske inte är rätt för en bakåtsträvare som jag... ;)

Hehe, jaa men som f.d. musikskribent och aktiv musiker är produktionen jävligt viktig. Jag lyssnar, som sagt, inte på musik om inte produktionen är rätt för det förstör så mycket av helhetsintrycket för mig. Notera 'rätt', inte 'bra'. :)

Om det här är er första inspelning så låter det hursomhelst riktigt bra och jag tror ni kommer hitta rätt—även om det kanske inte är rätt för en bakåtsträvare som jag... ;)

Haha :D
Alla har ju olika smak något som blir ganska tydligt i denna tråden. Men som du säger så är produktionen jävligt viktig.
Men känns som att själva musiken inte får komma i andra hand. Även fast en bra låt och en bra produktion kan gå hand i hand. Rammstein reise reise som exempel.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park