FeedBack Sturup 2/5

jag var på Knutstorp den 24-4 gul grupp, funkade skit i början, men sen fixade instruktörerna alt. Där var problem med för stor skilnad på körningen mellan några och der opkom flaskhals, men som sagt, blev ficat snabbt.

Instruktörarna hade koll på alla och frågade äfter varje pass om der var något och om någon behövde hjälp, der bläv nämnt spårval åxå..

Dom har varit fantastiska, inget att klaga över.. :tummenupp

PS! når är man redo för Röd grupp?? vill prova, men vill inte stå i väggen för andra, om man nu inte är likka snabb :)
När man är "snabbast" i gul, typ :tungan


_______________________________________________


Snart dags för första körningen i år för mig, fyfan vad man längtat sen sist! :)
 
fick att vetta dett på knutstorp :tummenupp hehe, tredje gång på bana, första: Gotland, andra: Anderstorp, tredje: knutstorp..

får ta en gull till, sen får vi see :)

nu! tillbaka till själva tråden :tummenupp

När man är "snabbast" i gul, typ :tungan


_______________________________________________


Snart dags för första körningen i år för mig, fyfan vad man längtat sen sist! :)
 
PS! når är man redo för Röd grupp?? vill prova, men vill inte stå i väggen för andra, om man nu inte är likka snabb :)

En sak att tänka på när det gäller grupperna är att det är inte enbart hastighet som gäller utan även erfarenhet och rutin.
Med högre tempo och tajtare omkörningar förväntar man sig att du håller dina spår, alltid. Även om det blir trångt eller något oväntat inträffar.

Det är väldigt olika hur snabbt man når den mognaden, men prata med din instruktör på plats om du tycker att gul grupp känns för långsam.
 
En hel massa slickeri... :tungan

PS! når är man redo för Röd grupp?? vill prova, men vill inte stå i väggen för andra, om man nu inte är likka snabb :)

Jag skulle vilja påstå att du är klar för Röd. Du var utan tvekan en av dem vassaste på Knutstorp, iaf i fen Gula gruppen.
Inte fel att kolla detta med instruktörerna dock. Nicklas och Åsa kanske har möjlighet att komma med en åsikt eller två här.

En sak att tänka på när det gäller grupperna är att det är inte enbart hastighet som gäller utan även erfarenhet och rutin.
Med högre tempo och tajtare omkörningar förväntar man sig att du håller dina spår, alltid. Även om det blir trångt eller något oväntat inträffar.

Det är väldigt olika hur snabbt man når den mognaden, men prata med din instruktör på plats om du tycker att gul grupp känns för långsam.

Så sant så! :tummenupp
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top