Feedback på dessa hojar nyköp

Zenita123

SUGEN PÅ ATT ÅKA
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
Honda blackbird 1998
hej !!!

Jag har sålt min gsx-r 750 1998 o vill ha en mera touring hoj fast med rolig motor. har fastnat för dessa

1. Haybusa årsmodell 1999

2. Blackbird 1997-1999

3. Zx12r 2000

4. Rf 900 1994-1998

Vill ha en hoj som jag har råd att försäkra därför dessa årsmodeller´

Busan är ju grym men har ni några åsikter om dessa moddeller

Jag skulle vilja lägga till zx9r-98-99.

En riktigt skön hoj att toura med, med mycket fin motor. Billig som attan att försäkra och jag tycker själv att den är riktigt snygg...

Ja den är snygg har du nått mer info om den modellen hästar vikt sittställning försäkring

Jag skulle vilja lägga till zx9r-98-99.

En riktigt skön hoj att toura med, med mycket fin motor. Billig som attan att försäkra och jag tycker själv att den är riktigt snygg...

Håller till stora delar med Robban. Skön hoj men om du satsar på en 00:a istället för 98-99 så får du en betydligt lättare hoj (torrvikt 185 kgistället för en bit över 200 kg) och även effektstarkare (cirka 145 hkr utan Kawas luffarturbo istället för 135 i 98-99).... Har för mig att det var 00 som den nyare modellen kom.

I mitt tycke är den dock INTE billig i försäkring men uppfattning om priser är ju något subjektivt.

Zx12r bjuder på rejält med krut och funkar att svänga med. Har haft en sån och var nöjd med den. Kan rekommenderas.

busan har sjukt billig försäkring och normal självrisk genom suzuki märkesförsäkringar.. om det spelar roll :)

Håller till stora delar med Robban. Skön hoj men om du satsar på en 00:a istället för 98-99 så får du en betydligt lättare hoj (torrvikt 185 kgistället för en bit över 200 kg) och även effektstarkare (cirka 145 hkr utan Kawas luffarturbo istället för 135 i 98-99).... Har för mig att det var 00 som den nyare modellen kom.

I mitt tycke är den dock INTE billig i försäkring men uppfattning om priser är ju något subjektivt.

Hej

I och med -98 blev nian lättare. -00 skiljer inte sådär jättemycket även om det är en trevligare cykel. Samma motor, luffarturbo på båda, har haft en -94 och en -00. -00 är en fin allroundcykel.

Hej

I och med -98 blev nian lättare. -00 skiljer inte sådär jättemycket även om det är en trevligare cykel. Samma motor, luffarturbo på båda, har haft en -94 och en -00. -00 är en fin allroundcykel.

Från -00 och framåt så fick växellådan en uppdatering och problemen med hoppande växlar försvann.

Performance bikes May 2011 har ett test av begagnade, kommentarer
Hayabusa
1) Bromsar, skaffa nått bättre
2) Fjädring kan förbättras
Kawasaki ZZR1400
1) Några bra packväskor är bra tillbehör
2) Centralstöd är bra tillbehör
Honda Blackbird
1) Bromsarna. De sammankopplade bromsarna är OK så länge du inte har vana att bromsa in i kurvor.
Bromsar du in i kurvor blir det ombyggnad av bromsarna som först prioritet.
2) Fjädringen kan förbättras
Så jag ser Kawasakin som första alternativ för mig.
Och bromsar du aldrig in i kurvor, alltid före kurvan, Hondan.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT