Fedagskörning 9/7 s-oil 1800

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Var precis inne på msn.se och kollade vädret för i kväll,och det skas tydligen bli riktigt fint. Så vad sägs om en körning från s-oil? Det behöver ju inte bli nån längre runda.....kom igen nu...haka på!!! :tummenupp

http://www.msn.se/weather/

kolla klockan 20.00!!

Last edited:
Von Vettet skrev:
Var precis inne på msn.se och kollade vädret för i kväll,och det skas tydligen bli riktigt fint. Så vad sägs om en körning från s-oil? Det behöver ju inte bli nån längre runda.....kom igen nu...haka på!!! :tummenupp

http://www.msn.se/weather/

kolla klockan 20.00!!

Inte helt omöjligt att jag dyker upp.. men som vädret ser ut nu så känns roddbåt mer rätt.. ;)

Dangerous Dave skrev:
Solen skiner i Malmö nu...
Bara hoppas det torkar riktigt med.

Var i Malmö är du :confused:
Är också i Malmö och här är det ingen sol alls. Men hoppas den kommer :Bugar

solen skiner

Dede skrev:
Var i Malmö är du :confused:
Är också i Malmö och här är det ingen sol alls. Men hoppas den kommer :Bugar

sitter på jobb (tidningen metro) på Bergsgatan, och här skiner sola som i karlstad.......jag åker till s-oil klockan 18, så får jag se om där e någon att åka med eller om det blir en ensam runda i häckeberga!

Kom igen nuuuuu, ju fler desto roligare....kommer Johan får han som vanligt vara reseledare, om inte så kan jag hålla i taktpinnen. :D

Von Vettet skrev:
sitter på jobb (tidningen metro) på Bergsgatan, och här skiner sola som i karlstad.......jag åker till s-oil klockan 18, så får jag se om där e någon att åka med eller om det blir en ensam runda i häckeberga!

Kom igen nuuuuu, ju fler desto roligare....kommer Johan får han som vanligt vara reseledare, om inte så kan jag hålla i taktpinnen. :D

Sitter i Fosie och här är det ganska tråkigt väder än. Fast det ser ut som om lampan där bakom börjar försöka kika igenom. Får hoppas på det. Kommer ev ut till S-torp med passagerare. Beror på om tiden räcker till.

Von Vettet skrev:
...runda i häckeberga!
JAg kommer men ser gärna en annan runda än i Häckeberbega. Det är blött inne i skogen...

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo