fe501 25 kw?

asskicker89

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
husaberg fe 501 sm
hejsan har köpt en husaberg fe 501 sm som är lv reggad..är det någon som vet var ,hur mkt det kostar och vad man behöver för att strypa ner den till 25 kw om det överhuvud taget går?

tacksam för svar

Den står på 10,6kw redan i reggbeviset. Är den E-reggad så står den dock på 37kw.

philsson skrev:
2310412 Den står på 10,6kw redan i reggbeviset. Är den E-reggad så står den dock på 37kw.
nej du skojar:D:D:D fyfan va najjjjjsigt..då är det ju inga problem..sry skrev lite fel..ska köpa en husa imorn eventuellt..tack för svaret :banana

asskicker89 skrev:
2310461 nej du skojar:D:D:D fyfan va najjjjjsigt..då är det ju inga problem..sry skrev lite fel..ska köpa en husa imorn eventuellt..tack för svaret :banana
soft! Riktigt schysst hoj faktiskt!. :tummenupp

philsson skrev:
2310551 soft! Riktigt schysst hoj faktiskt!. :tummenupp

konstigt nog så när jag snackade med han prata han om ngt med 37 din.. men det var inte kilowatt sa han..konstigt..men men även om det är 37 kw går det vl att strypa ner den?..

Last edited:
asskicker89 skrev:
2311042 konstigt nog så när jag snackade med han prata han om ngt med 37 din.. men det var inte kilowatt sa han..konstigt..men men även om det är 37 kw går det vl att strypa ner den?..
någon :confused:

asskicker89 skrev:
2311042 konstigt nog så när jag snackade med han prata han om ngt med 37 din.. men det var inte kilowatt sa han..konstigt..men men även om det är 37 kw går det vl att strypa ner den?..
Den är på 10,6 kw om den är LV registrerad det är jag helt 100 på. 37kw DIN står för bakhjulseffekt om jag inte missminner mig? Det är fortfarande uppmätt effekt i kw. Det kan vara struligt dessutom att strypa hojar med utfärdat helfordonsgodkännande.

philsson skrev:
2312041 Den är på 10,6 kw om den är LV registrerad det är jag helt 100 på. 37kw DIN står för bakhjulseffekt om jag inte missminner mig? Det är fortfarande uppmätt effekt i kw. Det kan vara struligt dessutom att strypa hojar med utfärdat helfordonsgodkännande.
ok..men dte ska nog lösa sig..köpte den iaf..32000 tusen för kalaset..grymt jävla bra pris...otroligt fin..fattar inte hur han kunde sälja den..men men..ett jävla drag..märktes ju knappt att man åkte på 6an..hoppas att det löser sig...ska prata med någon om det..
tack iaf

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...