FC-Moto..?

tricky

Mmmmm Ducati
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
848
Är det nån som har handlat nåt där nyligen ?

När jag vill titta på ett ställ t.ex hamnar jag på en sida för "händler login".
Kan inte privatpersoner beställa där längre? :näsblod

Tips på annat bra ställe?

Jag fick det problemet när jag försökte komma åt produktsidor via sparade länkar, é tvungen att gå via huvudsidan. kanske det du gjort med?

Köpte hjälm av dem och det funkade klockrent. Två dagars leverans till dörren. :tummenupp

Är det en känd och etablerad firma? Några fler med erfarenheter av att handlat hos dem? De för den hjälm, som generalagenten inte vill ta in till mig.

Anders R skrev:
Är det en känd och etablerad firma? Några fler med erfarenheter av att handlat hos dem? De för den hjälm, som generalagenten inte vill ta in till mig.

Men ge er nu. Finns massa trådar om FC ju. De funkar bra att beställa där. Men mitt tips är att ringa först o kolla så dom har varan hemma. Annars kan det ta tid. 4 veckor för mitt ställ tex, men på fredag kommer det :banana.

Steinmeister skrev:
Men ge er nu. Finns massa trådar om FC ju. De funkar bra att beställa där. Men mitt tips är att ringa först o kolla så dom har varan hemma. Annars kan det ta tid. 4 veckor för mitt ställ tex, men på fredag kommer det :banana.

Bra. då vet man det!

Håller med Stenmästarn, det finns mängder av FC-moto trådar. Har även jag fått vänta på min order eftersom hjälmen inte fanns i lager.

Vad gäller kundkontakt så varierar det. Har mailat några gånger, ibland har jag fått svar samma dag, å ibland inte alls.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D