MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Hur är den att få upp på bakhjulet? Går det att rycka upp den på 2:an med av/på metoden? Hurdan är framgaffeln vid stoppies? Gör ju iofs stoppies med 660:n så jämfört med den så är garanterat FZ6:an bättre
Det funkade att skjutsa på den tyckte ni? Det är inte så man måste växla precis hela tiden? Självklart växlar man oftare än vad man gör med Bladen nu, blir ju bortskämd med vridet i en sån motor. Men man vill ju inte behöva växla så fort det kommer en uppförsbacke...
Nån som har provat att dreva ner sin FZ6:a? Hur går den original, toppfart runt 220km/h eller? Isf kan man ju dreva ner ett kugg fram iaf, inte ofta jag kör över 200 med bladen så då är det roligare med lite bättre acc.

Det funkade att skjutsa på den tyckte ni? Det är inte så man måste växla precis hela tiden? Självklart växlar man oftare än vad man gör med Bladen nu, blir ju bortskämd med vridet i en sån motor. Men man vill ju inte behöva växla så fort det kommer en uppförsbacke...
Nån som har provat att dreva ner sin FZ6:a? Hur går den original, toppfart runt 220km/h eller? Isf kan man ju dreva ner ett kugg fram iaf, inte ofta jag kör över 200 med bladen så då är det roligare med lite bättre acc.