Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1 racer skrev:Grymt fina bilder![]()
Hm undrar vad Canoly säger som får en konkurent![]()
Tycker det är bra att båda är och fotar på banan. Dom har ju lite olika inställning till detta. KetogaN tar övergrymma bilder på folk han känner / vet vem det är och Canoly tar bilder på mer eller mindre alla som är där och kör.R1 racer skrev:Grymt fina bilder![]()
Hm undrar vad Canoly säger som får en konkurent![]()
Maverick_ou812 skrev:...
Edit: Faaaannnnn, Svane tog sig in i mitt huvud och stal min tanke!![]()
Om man sätter självutlösaren efter laptimern så borde det väl funka ..... heheCanoly skrev:Som alla andra stämmer jag in i hyllningskören, kanonbilder![]()
Jag får trösta mig med att jag har tagit en del bilder som Karl aldrig hade klarat av och då tänker jag i på banbilder av honom själv![]()
Ja verkligen. Proffskvalitet på bådas bilder, så det är bara att tacka och ta emot. Underlig diskussion...Mr K skrev:Tycker ni är asbra bägge![]()
![]()
KetogaN skrev:Tack alla för att ni är så snälla med kommentarer!
Som Svane säger så skiljer det en del mellan Canolys och min avsikt med fotograferingen och jag tycker vi kompleterar varandra bra.
Dock så är mina bilder också oredigerade, så när som på ramen, mitt namn och eventuellt lite beskärning. Så den biten hängde jag inte med på.![]()
...
/Karl
KetogaN skrev:...
Det enda wildcardet var du som jag provade min blixt på..![]()
Den dömdes ut vid första valen, men med lite tung bearbetning med skärpeverktyget så blev den hyffsat.. fast jag inte helt nöjd med vinkeln..
(Ligger bland dom andra nu.. ta en titt)...
Mvh Karl
Svane skrev:OK, fick det intrycket av följande inlägg i tråden "Favoritbilder från SSEMSEs knutstorpsdag 2005.07.31". Skulle vilja kalla det redigering men jag är o andra sidan så långt ifrån fotograf som det bara går o komma...Därav mitt antagande, inget illa menat! //Johan
Canoly skrev:Som alla andra stämmer jag in i hyllningskören, kanonbilder![]()
Jag får trösta mig med att jag har tagit en del bilder som Karl aldrig hade klarat av och då tänker jag i på banbilder av honom själv![]()
Åsa #96 skrev:Carl, jag som körde så sakta, fastnade jag på ngn bild? Eller är gult för fult ;-)
Jimmyretta skrev:Återigen kanonbilder![]()
Måste fråga om du kanske råkade knäppa bild på någon på mig också![]()
Med sådana bilder ser det ju faktiskt ut som det går riktigt fort.....
/ Jimmy
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026