Favorit i repris, B&K i Enköping 20aug

TinaTjejen skrev:
2398983 tsss

sickna bekymmer herrarna har:rolleyes:

Jadu inte visste jag att du spanade in dom partierna:tuttar

MrRoadSnail skrev:
2399066 Den är grymt vanebildande. Sitter här på kontoret och nästan saknar det extra stödet man får. :)

Ha den på för jämnan så behöver du inte bekymra dig för ohapparibba som du brukar få bland dina arbetskollegor:tummenupp

Last edited:
sp2 skrev:
2400988 Jadu inte visste jag att du spanade in dom partierna:tuttar
:rolleyes:
spana är inte riktigt rätt ord.
När herrarna står och drar i grejer så undrar man ju vad som är olydigt.
Jag har då aldrig sett mina tjej-kollegor och deltagare stå och dra i nått på det viset som oräkneliga killar gör...:D

Forsberg skrev:
2398916Redan i Sundsvall på vägen upp så började det. -"Kom nu småfoppor så ska ni få se på grejer". Sushin var beställd, och vi blev iväglockandes till Budo&fitness i närheten. -"Klart att ni också ska testa, det är inte alls farligt, ingen kommer märka någon skillnad." Så nu sitter man här, indragen i suspträsket med en inkörd kampsportssusp. "Det händer bara andra, aldrig mig".
Aha, det var alltså därför han ville ha oss med till norrland ! Nu ser jag hur det hänger ihop :rolleyes: Suspensioarsekt alltså ! Tack Pepparrotstjejer att ni räddade mej undan det ödet ! :bow

Taco skrev:
2401791 Aha, det var alltså därför han ville ha oss med till norrland ! Nu ser jag hur det hänger ihop :rolleyes: Suspensioarsekt alltså ! Tack Pepparrotstjejer att ni räddade mej undan det ödet ! :bow
Det var det minsta vi kunde göra, kära Taco

TinaTjejen skrev:
2401429 :rolleyes:
spana är inte riktigt rätt ord.
När herrarna står och drar i grejer så undrar man ju vad som är olydigt.
Jag har då aldrig sett mina tjej-kollegor och deltagare stå och dra i nått på det viset som oräkneliga killar gör...:D

Ja vad fasen... ;) Den maste ju ligga at ratt hall for tusan! (och det hallet skiftar!) :brynad

Måste bara säga att ni såg ut att ha det riktigt trevligt... Blev själv riktigt sugen på att ta några varv, men tyvärr var man tvungen att jobba..

// en av männen som kom i blå / vit bil med blåljus på taket

TinaTjejen skrev:
2402202 Det var det minsta vi kunde göra, kära Taco
Jag är djupt tacksam för det ! och jag kommer gärna tillbaka och hjälper till, så gott jag kan, om det blir fler kurser på Pepparroten. Hade en mycket trevlig och lärorik dag hos er ! Ska då försöka få grabbarna att avstå sånna där suspensoarshopping resor oxå och hänga med på riktiga kurser i stället :tummenupp

O_Snabb skrev:
2403779 Måste bara säga att ni såg ut att ha det riktigt trevligt... Blev själv riktigt sugen på att ta några varv, men tyvärr var man tvungen att jobba..

Du får gärna titta förbi med en blåvit 2-hjuling och testa själv, om du råkar jobba nästa tillfälle också:)

TinaTjejen skrev:
2403065 Jo, DET har vi, (=stackars satar som står runtomkring), märkt:D

Saken ar ju den... att hur man an gor, sa vill "den" automagiskt nastan genast, bli lagd at ANDRA hallet... :va F-n vet hur det gar till! Men sa ar det*

*(kan bekraftas genom flertalet djupintervjuer med homo sapiens av det manliga konet)

Men....det ar som tidvattnet...ingenting att gora at. Det bara AR sa... :hihi

Taco skrev:
2404292 Jag är djupt tacksam för det ! och jag kommer gärna tillbaka och hjälper till, så gott jag kan, om det blir fler kurser på Pepparroten. Hade en mycket trevlig och lärorik dag hos er ! Ska då försöka få grabbarna att avstå sånna där suspensoarshopping resor oxå och hänga med på riktiga kurser i stället :tummenupp

Det låter klokt! :) Vi ser fram emot flera besök - från er alla! Så gott du kan förresten? Det var ett kanonjobb och det vet du! ;)

O_Snabb skrev:
2403779 Måste bara säga att ni såg ut att ha det riktigt trevligt... Blev själv riktigt sugen på att ta några varv, men tyvärr var man tvungen att jobba..

Det var skoj att ni kom förbi och såg vad vi höll på med!

// Träningsledaren - numera nytt nic - "Chefen" :D

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma