Sölta skrev:
2300963 jopp det stämmer en polare har en -96:a som dessutom är till salu till någon intresserad.
http://www.blocket.se/vi/8503804.htm?ca=23_8_s

Vill ha en sån igen, roligaste bil jag ägt
För ett par veckor sen när det var nå jippo på Tullinge så var ju hela stan fylld med glasgada 18 åringar
Kom iaf med Rettan från Enköping mot Sthlm och ungefär vid Ekholskrog heter den så?
Kör jag om en kittad s70 R i ca 170km tyckte den såg fin ut och cruisade vidare, kikar i backspegeln och då kom han farandes
Gick åt sidan och släppte förbi och åkte ut bakom, pilade i femman och åkte upp och la mig tätt efter...
Precis som jag misstänkte så satt det två pöjkar som fogelholkar i baksätet och sen kom det en ordentlig pusst med svart rök när han hinkande ner ett snäpp.
Låg precis bakom upp till 250, då släppte den stackars volvon av och gick åt sidan...
Tänkte att nu ska jag iaf att jag skulle bjuda på en ordentligt brölig omkörning, ( det värsta lr kanske bästa är att vägen är ordentligt guppig när man närmar sig storstan på vissa ställen ) så jag pillade i femman igen, bjöd fullt, rakt ner i ett gupp som blir som ett litet krön och fanskapet till hoj slår på en powerwheelie
Nåja det såg säkert phett ut ifrån bilen
Gnäll inte på dessa pöjkar de gör ju våran åkning lite roligare då man näst intill aldrig behöver bli förnedrad