Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Therudeboy skrev:Personalen på färgan spänner fast din hoj på det bästa sättet!![]()
Victor skrev:Lite inte på det. Jag har aldrig hör om nån som fått hjälp. Och jag tror inte att jag skulle vilja att nån sommararbetande 17åring ska spänna fast min hoj.
Therudeboy skrev:Personalen på färgan spänner fast din hoj på det bästa sättet!![]()
Harrysson skrev:Jag och Bettan ska en tur till Bornholm i maj och tänkte därför kolla era erfarenheter kring att surra fast henne på båten. (Silvertejp mot en stolpe är inget alternativ). Räcker det med ett spännband över sadeln? Hon har centralstöd.
Lånar du ut URALen och ingår hon på avataren som packning?gurra snurra skrev:Du kan väl skaffa en sidvagn![]()
Nicke skrev:Var två snubbar med Ducati + packväskor + GTex som surrade och hade sig som tusan. När alla andra sedan länge redan satt med en öl kom de upp med sandaler och khakishorts dragna långt upp i mumindalen...![]()
Droopfy skrev:ta med dig dina depåstöd... det är nog det bästa.
Metal_K12 skrev:Hojen på sidostödet. Ett spännband ganska högt i ramen å dra ner å spänn fast hårt som fan i golvet på samma sida som hojen lutar mot. Ettan i å klossar under hjulen, ska fan inte röra sig då. Funka för mig på gotlandsfärjan i mars.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |