Fastbikes, gammal film

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Tja!

Jag vet att dessa klipp är gamla och de flesta har säkert sett dem men för de som missat de så tänkte jag lägga upp dem. :)

De är lite underhållande, kul att höra hans kommentarer då han kör. Han tycker att han är "teh shit". Finns en del att säga om hur de kör. Tappar spåret helt i vissa kurvor

Del 1

[YOUTUBE-ID]DXNReSswcDM[/YOUTUBE-ID]

Del 2

[YOUTUBE-ID]kWMYc1HtoWE[/YOUTUBE-ID]

Del 3

[YOUTUBE-ID]rWzLoRxmL64[/YOUTUBE-ID]

Del 4

[YOUTUBE-ID]nt5pMfS1_Hc[/YOUTUBE-ID]

Del 5

[YOUTUBE-ID]fMLEaA1Kf0U[/YOUTUBE-ID]

Lite annat, test av ZX12, Hayabusa, Super Blackbird:

[YOUTUBE-ID]kdL5Yo2hUPU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]ZIKLvsrlUrs[/YOUTUBE-ID]

:tummenupp

Är inte han som sitter och snackar med sig själv, självaste Shane "Shakey" Byrnes som kör WSBK nu för tiden?

Riktigt sköna filmer att kolla på :D

Last edited:
Är inte han som sitter och snackar med sig själv, självaste Shane "Shakey" Byrnes som kör WSBK nu för tiden?

Riktigt sköna filmer att kolla på :D

Jo det är han! :) Vad jag minns så är alla tre ganska hyfsade förare så jag tror inte man dissar dem så lätt!:D sen kan man ju fundera på hur pass smart en "One legged wheelie over a blind crest" är... :gnissla

Finns väl nåt annat klipp där de knäskrapar mot en mur intill vägen... Samt i detta klippet när de får möte o han får dra upp benet för att inte dra knät i den mötande bilen...

Vare inte dom som mulade tre av fyra testhojar när dom gjorde en test?

Grymt skön kille xD!

"wtf is that tard doing?!, haha no clue mothafucker"

anyways, sitter och tittar och undrar om jag någonsin kommer att köra sådär, fattar inte var man odlar bollarna till att våga O.o... Och fattar inte heller hur fan dom fortfarande lever?!

oh well... if i live i'll learn right ;)

Halvnära vid 1.45 i fjärde klippet :D

eller sista klippet vid 7.10....

Last edited:
Finns väl nåt annat klipp där de knäskrapar mot en mur intill vägen... Samt i detta klippet när de får möte o han får dra upp benet för att inte dra knät i den mötande bilen...
Det är väl då de klipper till stillbildsfotografen också, men sporttouringhojarna? FB3 har jag för mig

[YOUTUBE-ID]td_9impkCdw[/YOUTUBE-ID]

Här är ett till fast med scooters i stan, heelt störda dessa grabbar snacka om att hetsa varandra.

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QJ_GVQRRCGg&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QJ_GVQRRCGg&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Ett till klipp med samma killar, och ytterligare en crash.

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QJ_GVQRRCGg&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QJ_GVQRRCGg&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Ett till klipp med samma killar, och ytterligare en crash.

Hej vad det går, jag undrar om de fortfarande lever med tanke på vad de sa vid kraschen.

"Just what he need when he broke his back just 2 months ago..."

De kör inte direkt med stora marginaler...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT