NorSkeN
#69 Nordic BoTT
Det kommer vara träning på racehouse varje tisdag kl 18.00 - 21.00

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sist jag körde där så var dom två stycken.. hoppas inte det är fler. känns inte helt tryggt med dom susande kring knäskålarna. o i helt fel spår desutom.Billson skrev:De körde med oss i långsamma gruppen, det var två grupper som körde i ca 20min var. Funkade bra tycker jag.
chukabowa skrev:sist jag körde där så var dom två stycken.. hoppas inte det är fler. känns inte helt tryggt med dom susande kring knäskålarna. o i helt fel spår desutom.
Håller med men man kan ju inte satsa liv och lem.chukabowa skrev:sist jag körde där så var dom två stycken.. hoppas inte det är fler. känns inte helt tryggt med dom susande kring knäskålarna. o i helt fel spår desutom.
nope.. man kör för att det ska va roligt. fast får se när jag kopmmer o kör nästa gång.. har fortfarande problem med o transportera mej dit. samt att det sitter på aldeles för stora hjul nuBillson skrev:Håller med men man kan ju inte satsa liv och lem.
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|