Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Valter Moto Type 1 är inte ställbara. Type 1,5 är samma som Type 1 men man får med en platta som gör att man kan ställa höjden.finns de inte enbart fasta pinnar. som itne är ställbara men bättre pris på?
1800:- skrev Sunkan tidigare i tråden men jag har för mig att jag gav 2195:- i Stockholm. Kolla runt för lägsta pris.vad kostar dessa typ 1 då?
Man måste köpa x.5-modellen eller den lösa adapterplattan för att kunna justera.Jag tyckte dom billiga valter moto kändes "billiga".
Inte ens ställbara heller.
Jepp, fotpinnarna vi hade var riktigt bra och billiga. Vi var tvugna att ta bort dem ur sortimentet på grund av att företaget vi köpte dem av var utomordentligt opålitligt. Det var nästan som att de hade en slumpgenerator som bestämde vad som skulle skeppas till vem, när. Grejorna kom aldrig i tid, oftast flera månader försenade, vi fick aldrig det vi beställt men mycket som vi inte beställt osv. Varj transaktion med dem orsakade enormt mycket arbete utan att de någonsin fick någon ordning på saker och ting. De var inte särskilt noga med att tala sanning heller, om man sägerjag körde med NGC's racingfotpinnar förra året och valtermoto type 3 för 2 år sen.
Bytte sen till NGC's ordentligt svarvade i lättmetall, stabila som f*n och dessutom nog mjukt material för att slipas ner eller gå av vid krash (egen erfarenhet...)
Ställbara i alla led dessutom, priser var bra också!
Dock ser jag att NGC inte verkar ha dom i sortiment i år.
Lyfter och lånar tråden..
Om man som i mitt fall har köpt valtermoto typ1 och vill uppgradera till 1.5, går det att köpa justerplattan och kommer det att fungera? Eller varför inte tillverka en själv?
mvh/Henrik
Då säger det betydligt mer än att bara säga att man bytte till gaffelolja.Om det är 5 original och man byter till 10 eller 15 så blir dämparen trögare.
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |