Duke0
Sporthojsnörd
granath_ skrev:vad har du för bil ?![]()
Hmm aaaahhoomm Prelude 2,2VTI-97 vissel

snart med turbo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
granath_ skrev:vad har du för bil ?![]()
niklas_ skrev::corn kanske kan bli nått de här..
uggla skrev:Du måste ju inte rejsa med dom? Ingen som tvingar dig..
Be cool och bry dig inte om dom då..
Kleiv skrev:Stog brevid en R1:a vid ett rödljus idag med bilenjag gasade och han gasade och jag van
![]()
Glömde jag säga att både jag och han hade med oss var sin passagerare, nä men ärligt talat så är inte hojjen överlägsen bilen alla gånger och det med att hans kjolpaket kostar mer än hela din hoj är helt orelevant i samanhanget.
CALLAHAN skrev:En snubbe i min hemstad hade trimmat sin 740 turbo och trodde att den gjorde 0-100 på ca 4,5-5 sek.
Då sa vi att han skulle bli från åkt av polarens TT600E med 40+ HK.
Han bara skrattade åt oss.
Det slutade med att vi åkte ut och provade, och 740 blev sanslöst efter.
Han trodde knappt sina ögon.![]()
![]()
Men idag får man se upp för det finns ganska många kompetenta bilar som kör i från en hoj.
Men då syftar jag inte på 0-100 utan typ 130-200.
andersbrink skrev:På oklistrad väg är det ingen fara. Finns väldigt få bilar i Sverige som gör låga nior på vanlig gata. Hrm... fast det gör ju inte en 600 heller... om man nu inte heter Ryan Schnitz - då kör man 9.70 med en ZX6'a som är enbart sänkt och annat avgassystem, i övrigt helt original.
prowler skrev:Varför jämföra bil och hoj överhuvudtaget?
Varför är det töntigt att styla/trimma bilar?
Och om du vet att du drar dom med din 600, varför rejsar du då för?
blom skrev:ja säg till när du ska rasta en bil på bana... för det vill jag se![]()
Duke0 skrev:Nu är det tredje gången en sån där sjukt turbotrimmad sticker upp o ska rejsa
........................
Nån mer än jag som mött sånna...FF stollar
jojje1963 skrev:Var hittar man den? Jag tror den får rast av en Triumph Bonneville på gatan, fast det får ju även en 600![]()
Yeaaa!Tysken skrev:Ja oj så häftiga ni är som drar bilar.
Duke0 skrev:VAD för avgassystem![]()
en svart Golf DIESELgranath_ skrev:vad har du för bil ?![]()
Den finns i Helsingborg men han som har den kämpar med besiktningen just nu. Den är hyffsat vass. Den har rörram en vikt på 650-700kg och en M5 V8 motor med turbo och en helvetes massa hästkrafter. Jävligt påkostad. Körde ifrån min bil som INGENTING och jag har ändån en Alpina B10 med 410 hk. Fast vikten är väl min fiende.jojje1963 skrev:Var hittar man den? Jag tror den får rast av en Triumph Bonneville på gatan, fast det får ju även en 600![]()
Tysken skrev:Ja oj så häftiga ni är som drar bilar. Gå och drick vällingen nu.![]()
M:et skrev:Vad är problemet?
Det bästa jag vet när jag sitter i bilen är att få se en lekande hoj men det händer alldeles för sällan![]()
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |