Fast 50s (crf 50cc)

Axess

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2004
Hoj
CR 125 -03
tjena, jag undrar om ni kommer börja sälja crf 50s eller om nån vet en sida som säljer dom billigt. har hört att dom säljer för ungefär samma pris som dom här pocketbiksen. alltså runt 2000-4000kr, skulle bli väldigt glad om ni visste en sån sida eller ngt :yoparty :kiss: :D

Axess skrev:
tjena, jag undrar om ni kommer börja sälja crf 50s eller om nån vet en sida som säljer dom billigt. har hört att dom säljer för ungefär samma pris som dom här pocketbiksen. alltså runt 2000-4000kr, skulle bli väldigt glad om ni visste en sån sida eller ngt :yoparty :kiss: :D

fast50 är ett trim+styling kit till en Honda crf50, det är blandannat nya dekaler+kåpset, 110cc, ett system, öppet filter, ny fugge osv..

så du får ta å höra med fast50.. sök upp sidan och maila.. åket får du stö för själv..

mvh

Köp FIFTYs hoj !

Axess skrev:

Vi ska starta uthyrning i gokarthallen på såna FIFTYs SuperMotard, i början av Januari, du kan köpa via MÖR RACING i Tokstan :tomten "Sötälje"

Back