Fasiken vad mycke hojar ....

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Storvreta/Uppsala
Hoj
spätta på en blackbird
Var en sväng till V-ås i dag.

Åkte halv 10 från uppsala redan då hade vi stött på 5 hojar som var ute och lufta....

och fler blev det under dagen som var... :tummenupp

NI kan inte tro vad sugen jag blev :huvet

Men döm av min förvåning ;) så tror jag att jag möte men "brun jycke" med sällskap vid lurbo ridskola de var på väg åt dalby hållet vinkade frenetiskt....
Men inte vinkade han tillbaka inte *HMM* är det någon som känner sig träffad?
Fresten åkte jag en svart saab kanske bör tilläggas....

Tror även att det hände någon olycka strax efter vi lämnat V-ås....
innan vi kom till Humelsta möte vi 1 st ambulans, när vi parkerat kom 2 brandbilar och sedan 1 polisbil.
Hoppas det inte var något allvarligt men köerna sträkte sig nästan enda fram till Enköping när vi lämnade efter en snabb fika på macken.
 
Det var nog jag och URRninja. Vi tog en liten sväng på den vägen.. :yoparty

Lite grus här och var fortfarande, men vägen har klarat tjälen mycket bra. :)
 
Ugluk skrev:
Det var nog jag och URRninja. Vi tog en liten sväng på den vägen.. :yoparty

Lite grus här och var fortfarande, men vägen har klarat tjälen mycket bra. :)

Trodde jag inte det... :D
Det var ju en del grus i trakten närmast sulas!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top