Fartrekord One Mile Tierp 15 Juli 2013

Spännande, med mycket adrenalin kan jag tänka mig!:hej

Det var riktigt roligt:tummenupp
Det är beroendeframkallande, man vill bara mer och mer hela tiden. Hoppas bromssträckan blir lite längre nästa gång så jag vågar hålla fullt hela vägen fram till mål:banana

Men jag måste öva på starten.. Körde på 21 sekunder medans Andersson och grabbarna åkte på 16-17 sekunder. Hade jag inte haft effekten hade jag varit hopplöst sist.

Är olika cyklar indelade i olika klasser, kubik, 2t/4t, överladdning eller inte osv?

Fina bilder! Om det blir något mer event så skall jag försöka bjuda in mer vänner som gillar att åka snabbt :)

Hur blir det tror ni, kommer det köras nästa år också?

Rent spontant känns det som att den tävlingen hamnade lite i skymundan bland alla andra evenemang den veckan, enbart en farttävling en fredag-lördag a´la Orsatävlingen med öppen depå och partaj på lördag kväll tror jag skulle funka bättre både publikmässigt och deltagarmässigt.

Att ta ledigt för att åka ner över dan en måndag som det var i år känns nog inte aktuellt för speciellt många, speciellt inte om man har en bit att åka.

Det är inte klart hur det blir nästa år, det kommer bestämmas i höst när allt är över, nu fick vi ett fönster i en motorvecka att köra på som passade med att den ord sandfållan var borta just då som ligger 1200 meter ut på banan, men visst att det var en måndag men 15 juli har väll många semester i landet fortfarande gissar jag....men som sagt vi får se till nästa år men vi tror att det finns intresse för att bygga vidare på formatet fartrekord på asfalt:tummenupp

Hur blir det tror ni, kommer det köras nästa år också?

Rent spontant känns det som att den tävlingen hamnade lite i skymundan bland alla andra evenemang den veckan, enbart en farttävling en fredag-lördag a´la Orsatävlingen med öppen depå och partaj på lördag kväll tror jag skulle funka bättre både publikmässigt och deltagarmässigt.

Att ta ledigt för att åka ner över dan en måndag som det var i år känns nog inte aktuellt för speciellt många, speciellt inte om man har en bit att åka.

Är Tierp den enda anläggningen som är tillräckligt lång (eller nästan tillräckligt) eller finns det anläggningar som har längre banor? Hoppas på fler race var sjukt jävla kul studsade runt hela dagen på adrenalinkickar som jag inte får på 402 meter :banana

Det borde ju finnas en uppsjö av gamla nedlagda flygbaser nu när vi skrotat försvaret, sen hur lätt det är att övertala nya ägarna att få köra på dom är något som Glenn förmodligen har erfarenhet av...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman