Fartkontroller

Stod tydligen vid Jet igår kväll, hoppas alla här klara sig ivf :gnissla
Tackar "doller" för varningen via SMS:tummenupp

Ni/vi som ska till Nyköping, stort Polispådrag i Vrena just nu:skrämd
Hur länge vet man ju aldrig:confused:

Hörde av någon kompis att det var någon hoj som hade blivit invikad av polisen men bara åkt därifrån, nångo här inne som vet något?

Hörde av någon kompis att det var någon hoj som hade blivit invinkad av polisen men bara åkt därifrån, någon här inne som vet något?

Ja, men inget vi pratar om här!!
Vissa beslut å handlingar får stå för var å en, men i detta fallet hade jag nog gjort detsamma:rolleyes:

Polisen

Det rycktas att polisen ska ha intensivövervakning av trafiken vecka denna vecka, ett ryckte men.

Det rycktas att polisen ska ha intensivövervakning av trafiken vecka denna vecka, ett ryckte men.

Det stämmer.

Polisen och NTF el dylikt skall informera om hur lite tid man tjänar genom att hålla hastigheterna.

De tar dock inte upp hur mycke roligare man kan ha...

Det rycktas att polisen ska ha intensivövervakning av trafiken denna vecka, ett ryckte men.

Det stämmer.

Polisen och NTF el dylikt skall informera om hur lite tid man tjänar genom att hålla hastigheterna.

Tur man har vänner på andra sidan, fick det oxå bekräftat idag :)
Fartkontroller är prio1 denna vecka i länet, att ha i åtanke åtminstone, kör försiktigt!

Kör som f... o vingla med både huvud o cykel så kan då inte ta nån med lasern:tummenupp Måste lägga till det som en lektion till de som jag övningskör med:hihi

Har sett att polisen har fartkontroll på djulörakan och på Vingåkersvägen (stora rastplatsen) vi 3 tillfällen och jag vet inte om det är nått som de tänker fortsätta med. Det är nått med fartkamrerna de är inte på runt stan.

Polisen har fullt upp idag! har sett 2 eller 3 mc poliser rullandes även 3 polisbilar ute nu på eftermiddagen. Dom står och gömmer sig och leker med sina laserpistoler....

Ta det lugnt om ni ger er ut!

Polisen har fullt upp idag! har sett 2 eller 3 mc poliser rullandes även 3 polisbilar ute nu på eftermiddagen. Dom står och gömmer sig och leker med sina laserpistoler....

Ta det lugnt om ni ger er ut!

De leker Lazerböter

Tur jag har mitt namn på hjälmen på vänster sidan för fartkameror :tungan

Last edited:
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back