Fart på 30 väg?

Fart på 30 väg?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
dogster skrev:
Skolan som ligger vid 30 sträckan hade ju stängt idag, så det är ju inga barn där! Så vad är ert problem? Inga barn, ingen fara menar jag....eller hur?

Att skolan är stängd betyder ju inte att det inte finns några barn där. Lekparkerna på skolan stänger ju inte för att skolan har det.

dogster skrev:
Skolan som ligger vid 30 sträckan hade ju stängt idag, så det är ju inga barn där! Så vad är ert problem? Inga barn, ingen fara menar jag....eller hur?
Vårt problem? Kamma till dej lite nu! :mad:

Jag är inte Johan23, bara så ni vet! JAg är bara en kille som gillar fart.

Jag tycker der är betydligt bättre att ligga i 150 på 30 vägen, än att köra 250 på bogesundsvägen som en del gör!
Desssutom tror jag nog att många av er håller på att stunta i stan och liknande grejor. Så anklaga inte mig om ni iinte är bättre sjävla....

zykl0n skrev:
Johan23 igen... kan vi inte spärra ip så han inte kan regga nya användare hela tiden :eek: :skrämd

Ganska tydligt att den här killen är ute efter att starta en tjaffs tråd..
ignorera bara... :rolleyes:

Mycket kul pojke det där :rolleyes:

Kan ingen försöka lura in honom på bike.se istället :confused:
Där är det ju fullt av tjafs-trådar

dogster skrev:
Jag är inte Johan23, bara så ni vet! JAg är bara en kille som gillar fart.

Jag tycker der är betydligt bättre att ligga i 150 på 30 vägen, än att köra 250 på bogesundsvägen som en del gör!
Desssutom tror jag nog att många av er håller på att stunta i stan och liknande grejor. Så anklaga inte mig om ni iinte är bättre sjävla....

Anklaga dej? Den här tråden är ju som gjord för att anklaga dej!
Det är faktiskt svårt att låta bli.

OK, lite överdrivet exempel men ungefär samma sak:
Jag går ut å dödar 20 pers och säger att ingen ska skylla på mej för de va ju inte mitt fel!

:hej

Tråd 1
dogster skrev:
Har precis tagit båge kort, har knappt ngn erfarenhet av bågar, inte ens moppe... Vad ska jag köpa? funtar på en gixxer 1000 r, eller en r1;a, eller hayabusa. Vilken är bäst roligast o slanga med? Vad tycker ni?
Mvh dogster!!!!

Tråd 2
dogster skrev:
Tjena
Hur fort brukar ni köra på 30 väg? Där jag bor finns det en mätare som visar fart, den går bara till 99 km/h och det är lite långsamt tycker jag....
Drog därför om en Volvo 740 i 180 blås imorse! Fort som fan gick det.

Därför undrar jag, hur fort har ni kört på 30 väg?

Vad blir nästa tråd?
"Jag har en R1:a och försäkrar den på farmor.. ööhh vad är det för fel med det då bhaa..."

Killen är Johan23 stämplad..

dogster skrev:
Tjena

Hur fort brukar ni köra på 30 väg? Där jag bor finns det en mätare som visar fart, den går bara till 99 km/h och det är lite långsamt tycker jag....
Drog därför om en Volvo 740 i 180 blås imorse! Fort som fan gick det.

Därför undrar jag, hur fort har ni kört på 30 väg?

Jävla pucko !!

//M

Nej jag har en R6 som är försäkrad på mig! Köpte den i samband med förra tråden...den går riktigt bra.
Vad är snittåldern på sporthoj? 53 kanske? Ni verkar ju inte köra för farten, uatn för att flasha med cykeln!

30 gräns är en jävla modefluga, man får anpassa farten efter eget omdöme.....men 180 känns som ett dåligt omdöme..

dogster skrev:
Ni verkar ju inte köra för farten, uatn för att flasha med cykeln!

Vaddå? Trodde du att alla som har sporthojar köper dessa bara för att köra i minst 200 på 30-vägar?
Ajuste va dum ja e, de e ju helt normalt och minst sagt OK att framträda så! Fortsätt me de du!
Hoppas inte du gör om det!

Köra fort gör man på bana och Regler är till för att följas punkt slut! :mad:

Varför blir det så otevlig stämning på sporthoj när man slänger upp en kul tråd? Alltid samma sak, moralkärringar...

Iofs kan det vara lockande att köra vid sidan av de där hastighetshindrena (guppen) som brukar finnas på 30-sträckorna. Men över 50 ryker ju kortet vid kontroll även om det så är mitt i natten och skolan/busshållsplatsen i närheten är folktom.

dogster skrev:
Varför blir det så otevlig stämning på sporthoj när man slänger upp en kul tråd? Alltid samma sak, moralkärringar...

Kul tråd? Nu håller inte jag me och jag tror jag pratar för alla!
Gör inte om de! :mad:

dogster skrev:

Det har väl för fan inte med moral att göra. 180 km/h på 30-väg finns fan inte. Det klart att jag inte alltid håller 30 på 30-väg, men lite vanligt omdöme är inte helt fel.

...kanske är överflödigt att tillägga, men den som kör 180 på 30-sträckor i stan förtjänar inte att behålla kortet. Att köra lite för fort är en sak, men att medvetet utsätta andra människor för direkt livsfara är en annan.

dogster skrev:

Om det var ett försök till humor, så var det rätt misslyckat...
Inte ens jag som bryter mot 30-gränser lite titt som tätt tycker den här tråden är rolig..

dogster skrev:
Tror du olyckor är något man planerar??? Det är ju när man minst anar det som olyckorna händer!!! Tillexempel utan för en skola på en helg! :fakta

dogster skrev:

E det konstigt att det blir otrevligt när man lägger upp en så helt onödig tråd...
Där man säger jag kör 180 på 30 väg fan va ballt....
Känns som om det inte spelar allt för stor roll om vägen var helt tom kan väl gå barn där ändå eller?? Nä tyckte det var oerhört dumt alla fall...

Hoppas bara inte du gör om det!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...