farsan spottad i ansiktet av asylsökande

Vem har gjort honom till representant för invandrare?

Ingen än. Det var bara ett förebyggande statement för att utesluta kvalitetslösa inlägg från "håkan 27 i Järfälla" som anser att "dåm tar våra jobb ock våra cheyer!"

gör här en liten iaktagelse.
vissa personer som här tycker den asylsökande gör fel, tycker i tråden med filmen om p-lisan att dem som slänger han i vattnet gör rätt... dom gör precis samma fel när dom förnedrar en myndighetsperson... tänk på det.

vissa personer som här tycker den asylsökande gör fel, tycker i tråden med filmen om p-lisan att dem som slänger han i vattnet gör rätt... dom gör precis samma fel när dom förnedrar en myndighetsperson... tänk på det.

Det är skillnad på att tycka det är rätt att kasta p-nissen i spat och att tycka det är roligt att kolla på filmen... Jag tycker, utifrån vad Jag såg att det känndes fel. Just dänna film var inte specielt kul heller men Jag förbehåller mig rätten att tycka det är skoj när en sådan film visas.

jävla svin, ut med aset illa kvickt!

Vad är det för fel på er!!???

Han är såklart psykisk störd och behöver vård på Hilton i minst 2 år. Pappa staten betalar såklart. Om inte detta hjälper så straffar vi honom hårt med en segeltur i medelhavet!

Fast vänta.. han är ju muslim! Då kan ju det han gör inte vara fel! Det är bara vi som inte förstår. I sann integrationsanda bör hans offer be om förlåtelse för den djupa kränkningen. Staten betalar skadeståndskraven.

Vad är det för fel på er!!???

Han är såklart psykisk störd och behöver vård på Hilton i minst 2 år. Pappa staten betalar såklart. Om inte detta hjälper så straffar vi honom hårt med en segeltur i medelhavet!

Fast vänta.. han är ju muslim! Då kan ju det han gör inte vara fel! Det är bara vi som inte förstår. I sann integrationsanda bör hans offer be om förlåtelse för den djupa kränkningen. Staten betalar skadeståndskraven.

sanning, skrämande men sant:gnissla

:lol
Du kan verkligen inte släppa det där.

:tummenupp

du kände dig jävligt träffad va??:tungan

Ja och jag blev så lessen att det är först nu tårarna slutat spruta så jag kan samla mig till att skriva fler inlägg. :gråta

Till trådstartaren, tänk på att - även om det inte är så ofta - du aldrig mer kan krama din pappa. Inte ens när han blir gammal och du ska komma med ömhetsbetygelser till hemmet, för då får du psykotiskt arabsekret i fejset.
Hyfsat irriterande va?

Till trådstartaren, tänk på att - även om det inte är så ofta - du aldrig mer kan krama din pappa. Inte ens när han blir gammal och du ska komma med ömhetsbetygelser till hemmet, för då får du psykotiskt arabsekret i fejset.
Hyfsat irriterande va?

Kraftigt irriterande :gnissla
men om jag har en rymdoverall så borde det ju gå :tungan
har även sagt åt honom att gå och testa sig men han tycker det är överdrivet :hiv

När man läser om såna här smutsiga jävla äckel så blir man bara mer och mer sugen på att rösta på SD i nästa val. Tråkigt men sant.

Som många här skriver så varför inte skicka hem såna bråkstakar? jag har alltid sagt att de som sköter sig är mer än välkomna om de tar seden dit dom kommer eller hur man säger, varför inte ge dom prövotid? 10 år! vill dom ha hjälp så sköter de sig. en misshandel, rån, stöld, snatteri eller vad som helst. SKICKA HEM DOM!!! Då har de ju lite o riskera o då kanske de kan börja inse. jag är inte rasist men det dröjer nog inte länge tills dess, och jag har många vänner som både är invandrare o andra generationers invandrare. de tycker precis lika dant som jag!

När man läser om såna här smutsiga jävla äckel så blir man bara mer och mer sugen på att rösta på SD i nästa val. Tråkigt men sant.

Jag tycker absolut du ska rösta på SD men jag förstår verkligen inte vad det har med en förmodligen sinnessjuk snubbe i Norrland att göra.
Som att säga att man ska bli vänsterpartist för att någon skattefuskat, dvs ogenomtänkt. :3freak

... de som sköter sig är mer än välkomna om de tar seden dit dom kommer eller hur man säger....

Men även om de tar seden dit de kommer måste det väl finnas någon plan för vad de ska göra här?
Som det är idag tar ju många seden dit de kommer, dvs de sitter i förorten och gör ingenting. Samma sak som Kenta, Ragge och Berra gjorde för 30 år sedan. Det bidrar inte direkt till våran BNP.
Då tycker jag det är mycket bättre med de som inte tar seden dit de kommer och jobbar arslet av sig.

Last edited:
Jag tycker absolut du ska rösta på SD men jag förstår verkligen inte vad det har med en förmodligen sinnessjuk snubbe i Norrland att göra.
Som att säga att man ska bli vänsterpartist för att någon skattefuskat, dvs ogenomtänkt. :3freak

Hade SD suttit vid makten så hade han förmodligen inte kommit hit från första början?
Ska du rösta på SD? Är du Reinfeldts-fantast då?

Men även om de tar seden dit de kommer måste det väl finnas någon plan för vad de ska göra här?
Som det är idag tar ju många seden dit de kommer, dvs de sitter i förorten och gör ingenting. Samma sak som Kenta, Ragge och Berra gjorde för 30 år sedan. Det bidrar inte direkt till våran BNP.
Då tycker jag det är mycket bättre med de som inte tar seden dit de kommer och jobbar arslet av sig.[/QUOTE]

Helt rätt! men om man säger att man inte vill ha in en enda invandrare/immigrant till så är man rasist så det står härliga till. Jag bor i centrala Jönköping o här är det mer invandrare än svenskar på stan. Och kl 02-03 på nätterna så är det flera gäng med 14-18 åriga invandrargäng på 10+ pers som bara är ute efter o slåss och råna folk. Vad gör dom ute? och om polisen kommer o råkar ta ett par ungjävlar så är det rasister o blir anmälda för övervåld, låt polisen använda sina batonger om inte dräggen lyder!!! gäller även för svenskar.... när sverige lider av arbetskraft igen så öppna gränserna men medans svenska ungdomar går arbetslösa så har vi ju ingen nytta av invandringen ändå.

men det är kart. fortsätter vi ta in mer invandrare så behövs ju arbetskraften för att bygga ut fångvården i sverige, och övervakning på fängelserna. dock är det ju vi själva som betalar detta.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra