Farligt att förtära spackel?

Lezo

HiPerJace Tuna!
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Rs 125, en Pr2 extreme tuned edit roxXx. Samt skuren 250&Novolette!
Okej börjar från början.

Lagade i fredags en måltid bestående av fisk, potatismos och lite mera. Resterna av potatis moset ställde jag ner i våran sekundär kyl i källarn (mekrummet).
Under lördagen hållde jag på att modifiera en framkåpa till ett tvåhjuligt fordon i samma rum. Den var drängt i bil temas fin spackel, och gick lös på den med en dremel. Spackel *dammet* yrde i hela rummet, hade självklart gasmask och skydds glasögon på mej då.
Sen idag söndsg vid 2-3 tiden gick jag ner i källaren och hämtade potatis moset som hade stått där. När jag värmde på det i stekpanan band det sig väldigt konstigt som till en klump nästan, en rund boll. Det luktade verkeligen spackel när jag nyss tagit fram det, men luktan försvann när jag värmde det. Trött som jag var orkade jag absolut inte laga någonting annat utan pressade i mej det småhårda moset som gick ner utan större problem. Dagen gick och märkte inte av några bi effekter. Men nu för ca3 timmar sen drabbades jag av ett magkramp jag set manken till, kan inte sova och inte gå på toaletten. Kan detta bero på att jag fått i mej spackel *sotet*? Mår riktigt dåligt och har ont som fan, nån som kan säga om det beror på det lr är det något helt annat som är orsaken?.. /Lezo

Edit: Kylarna är gamla och kassa och filtrerar inte för 5 öre, t.e.x för nån månad sen så blev en bytta glass oätlig bara för att jag annvänt spryfärg i samma rum.

Som ungkarl i garage har jag gjort mycket dumt i mina dagar men att bärga en gammal mosbricka täckt i slipdamm?? :)

Hoppas att det går bra, men du måste erkänna att du har lärt dig något :D

Haha! Den var rolig. :D

Du får fan nästan skylla dig själv med så snuskiga matvanor.

Chrille skrev:
2620115 Som ungkarl i garage har jag gjort mycket dumt i mina dagar men att bärga en gammal mosbricka täckt i slipdamm?? :)

Hoppas att det går bra, men du måste erkänna att du har lärt dig något :D

Fortfarande dålig i magen som fan. Men blir bättre och ska börja se över vad jag äter igentligen ;)

Starfighter skrev:
2620313 Ja då finns risken att du blir hård i magen! :tungan

Kanju säga att det är jag, det har inte släppt än. Ska se över imorrn om jag kan få i mej nått som löser upp det man har i kistan alt att *hosta* upp det :D

Pratade du med dom?

Vad fick du för hjälp?
Om du fick nån...

Ricken skrev:
2621677 Pratade du med dom?

Vad fick du för hjälp?
Om du fick nån...

Vågade inte ringa kl3 på natten men la in numret på mobilen utifall att det skulle bli riktigt illa. Är dom bemanad 24/7 btw?

Dygnet runt, även på julafton.

Lezo skrev:
2621682 Vågade inte ringa kl3 på natten

Haha, dom finns ju där för att folk ska ringa, fast det är klart att man vet aldrig vem dom skickar ifall man ringer 3 på natten och säger att man käkat spackel:rolleyes:

Esquire skrev:
2621706 Det låter som att du har koll på det där. Är det ett nummer du själv ofta brukar ringa?
japp, blir hungrig ofta, allt som inte sitter fast hamnar i magen.
Dom där röntgen bilderna ni ser på tv med gafflar, lampor, batonger och skiftnycklar är sånt som jag får i mig.
Just nu håller jag på o jobbar i mig min hemma bio :hihi

har en tjejkompis som drack jodopax (staving) en gång i 7:an hon trodde det var blandsaft :3freak

jodopax är typ konsetrerad sårsprit, eller nått i den stilen iallfall. fattar inte hur man kan ta så jävla fel :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg