Farligare när man filmar

Rigge skrev:

Jag ska leta upp lite bilder så du får se!!! Har iof en film utan ljud...
Eftersom det inte e JAG som har fotat :va så måste jag snoka reda på bilderna :tummenupp

(men annars finns det ett helt GÄNG på SH o PMC som kan intyga :D )

.../Yoshi

*Letar o letar* Hittade denna fast det e ju inte så hög vinkel på den...

*letar vidare*

Bifogat

• pmc 5.jpg
    pmc 5.jpg
    91.7 KB · Visningar: 161
Last edited:
Yoshi_gixxeRR skrev:
Jag ska leta upp lite bilder så du får se!!! Har iof en film utan ljud...
Eftersom det inte e JAG som har fotat :va så måste jag snoka reda på bilderna :tummenupp

(men annars finns det ett helt GÄNG på SH o PMC som kan intyga :D )

.../Yoshi

*Letar o letar* Hittade denna fast det e ju inte så hög vinkel på den...

*letar vidare*

Fan, vad man får leta...

Här e ngr till även dom med för låg vinkel :mad: o dessutom med dålig skärpa...
Fast det var spårigt på vägen o mörkt som ursäkt till dom dåliga wheelisarna :(

Ni som har bilder lr vet vart dom e kan gärna PM:a mig :Bugar
(bilder på mig doing a wheelie...)

Bifogat

• IMGP2412.jpg
    IMGP2412.jpg
    61.6 KB · Visningar: 75
  • IMGP2423.jpg
    IMGP2423.jpg
    59.1 KB · Visningar: 86
  • DSC00196.JPG
    DSC00196.JPG
    65.6 KB · Visningar: 90
  • DSCF0404.JPG
    DSCF0404.JPG
    57.8 KB · Visningar: 75
Mattias skrev:
Åhfan. Vad menade du egentligen?
Menar väl nått i stil med "Nu ska jag sätta kamera på hojjen, sen ska jag leta upp någon snutjävel och förnedra honom" Vissa klarar det men många fler tror de gör det...

Kan ha fel men jag tror Ghostrider har återskapat "jackass-fenomenet" :va

Det är ju mycket runtomkring som påverkar om det skall bli bra när du filmar. Har man sovit, ätit dåligt så att allmänstillståndet helt enkelt "off" så är det lika bra att lägga ner direkt. Oavsett kamera eller inte...

Känner ni oxå att vissa dagar är man mer "full i faen" och allt bara lirar, medans andra dagar vågar man inte gasa alls.....

RoLLER skrev:
Känner ni oxå att vissa dagar är man mer "full i faen" och allt bara lirar, medans andra dagar vågar man inte gasa alls.....
Dagarna när allt lirar är sällsynta, jag tycker faktiskt att RoLLER dominerar, han kör så grymt bra.

/A

(Smörar i förhand, jag kanske behöver transport hem från Linköping.)

RoLLER skrev:
Det är ju mycket runtomkring som påverkar om det skall bli bra när du filmar. Har man sovit, ätit dåligt så att allmänstillståndet helt enkelt "off" så är det lika bra att lägga ner direkt. Oavsett kamera eller inte...

Jag kan vara off ända tills jag sätter mig på hojen...
Då e jag ALLTID on :tummenupp

Men detta med filma/fota o styla framför folk så reagerar alla olika
många (tror jag iaf) kan bli nervösa o lite okoncentrerade...
o tänker mer på att dom inte vill riskera göra ngt dummt

Andra (få hoppas jag) blir övermodiga o ska visa saker dom inte riktigt kan klara av... Vill tro att dom e balla o dyl...

Jag kan bara prata för mig själv. Jag blir i princip ALLTID mer koncentrerad på det JAG gör o skiter i hur det ser ut. Sålänge jag gör så bra JAG kan!!!
Alltså jag blir mer skärpt när det finns folk som glor :tummenupp

.../Yoshi

Appropå vaddå ? :va

kajlyl skrev:
Menar väl nått i stil med "Nu ska jag sätta kamera på hojjen, sen ska jag leta upp någon snutjävel och förnedra honom" Vissa klarar det men många fler tror de gör det...

Kan ha fel men jag tror Ghostrider har återskapat "jackass-fenomenet" :va

valmers skrev:
Ge fan i Top Gun-killen. :mad:
Pop Gunnar... vad menar du.

Det bästa med allt galenfilmande är att vintern är räddad, rätt nice att kunna avnjuta favoritvägen även på vintern.

Sen behöver man ju inte köra speciellt fort, man kan göra som Roller och speeda upp filmen 100% så det ser snabbt ut

GSXR1100R skrev:
Sen behöver man ju inte köra speciellt fort, man kan göra som Roller och speeda upp filmen 100% så det ser snabbt ut
Appapp Gamlot! :7peta
Akta dig så att inte RuLLARN oxå spöar dig på bulten (faaen, där lät kinky)i helgen!

Sweedo skrev:
Appapp Gamlot! :7peta
Akta dig så att inte RuLLARN oxå spöar dig på bulten (faaen, där lät kinky)i helgen!
Om han ska spöa mig på bulten så får det bli på onsdag, jag lämmnar Fjollträskt på Fredag.

Dessutom kör jag med lånad hoj och det är alltid den bästa ursäkten

:tungan

Silwer skrev:
Det är en duell på gång alltså?

Eftersom tråden handlar om filma o köra så gör det så man får se hur det föll ut.
Buell stavas det

:tungan[/QUOTE]

Man kan åka fort med lånad hoj oxå... tro mig! Lånade en R1:a för att se var på skalan man va... för att jämnföra med roller, enligt mobiltelefonen tog det 6 min inkl i och ur fickan.... :hihi

Andreas skrev:
6 minuter är inte speciellt fort, då går det ju i fågelskådartempo, en låg femma är snabbt

GSXR1100R skrev:
6 minuter är inte speciellt fort, då går det ju i fågelskådartempo, en låg femma är snabbt
Ditt fågelskådartempo på Gelleråsen borde du göra något åt, istället för att fjanta runt i ståckhållm.

GSXR1100R skrev:

Med tanke på att jag aldrig kört en R1:a tidigare och att jag inte kört sporthoj på 3 år och dessutom inte kört den vägen på dessa år måste jag säga att jag é ganska nöjd. Säj att det tog 15 sek att sätta tillbaka telefonen i fickan och 15 sek att ta upp den när jag stannat så är det ju 5,30. Ge mig en vecka med en R1:a ska jag nog putsa tiden till under 5. :arsele

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT