kajlyl
Tillbaka!
Bra sagt! 
Finns för många spökryttare där ute

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åhfan. Vad menade du egentligen?kajlyl skrev:Bra sagt!
Rigge skrev:Får man se?
Team The Botten Is Nådd featuring The EMR Network undrar vad du menar med ditt inläggkajlyl skrev:Bra sagt!
Yoshi_gixxeRR skrev:Jag ska leta upp lite bilder så du får se!!! Har iof en film utan ljud...
Eftersom det inte e JAG som har fotatså måste jag snoka reda på bilderna
(men annars finns det ett helt GÄNG på SH o PMC som kan intyga)
.../Yoshi
*Letar o letar* Hittade denna fast det e ju inte så hög vinkel på den...
*letar vidare*
Menar väl nått i stil med "Nu ska jag sätta kamera på hojjen, sen ska jag leta upp någon snutjävel och förnedra honom" Vissa klarar det men många fler tror de gör det...Mattias skrev:Åhfan. Vad menade du egentligen?
Dagarna när allt lirar är sällsynta, jag tycker faktiskt att RoLLER dominerar, han kör så grymt bra.RoLLER skrev:Känner ni oxå att vissa dagar är man mer "full i faen" och allt bara lirar, medans andra dagar vågar man inte gasa alls.....
RoLLER skrev:Det är ju mycket runtomkring som påverkar om det skall bli bra när du filmar. Har man sovit, ätit dåligt så att allmänstillståndet helt enkelt "off" så är det lika bra att lägga ner direkt. Oavsett kamera eller inte...
Känner ni oxå att vissa dagar är man mer "full i faen" och allt bara lirar, medans andra dagar vågar man inte gasa alls.....
kajlyl skrev:Menar väl nått i stil med "Nu ska jag sätta kamera på hojjen, sen ska jag leta upp någon snutjävel och förnedra honom" Vissa klarar det men många fler tror de gör det...
Kan ha fel men jag tror Ghostrider har återskapat "jackass-fenomenet"![]()
Ge fan i Top Gun-killen.GSXR1100R skrev:Nu är du sådär knark-konstig igen![]()
Pop Gunnar... vad menar du.valmers skrev:Ge fan i Top Gun-killen.![]()
Appapp Gamlot!GSXR1100R skrev:Sen behöver man ju inte köra speciellt fort, man kan göra som Roller och speeda upp filmen 100% så det ser snabbt ut
Om han ska spöa mig på bulten så får det bli på onsdag, jag lämmnar Fjollträskt på Fredag.Sweedo skrev:Appapp Gamlot!![]()
Akta dig så att inte RuLLARN oxå spöar dig på bulten (faaen, där lät kinky)i helgen!
Buell stavas detSilwer skrev:Det är en duell på gång alltså?
Eftersom tråden handlar om filma o köra så gör det så man får se hur det föll ut.
6 minuter är inte speciellt fort, då går det ju i fågelskådartempo, en låg femma är snabbtAndreas skrev:Dessutom kör jag med lånad hoj och det är alltid den bästa ursäkten
Ditt fågelskådartempo på Gelleråsen borde du göra något åt, istället för att fjanta runt i ståckhållm.GSXR1100R skrev:6 minuter är inte speciellt fort, då går det ju i fågelskådartempo, en låg femma är snabbt
GSXR1100R skrev:6 minuter är inte speciellt fort, då går det ju i fågelskådartempo, en låg femma är snabbt
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |