Farcry !

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Tjenis !
Håller på att tanka ner farcry.

Någon som har spelat det eller hört något om det ?

Information (taget från cdon.com)

Välkommen till destination Far Cry Far Cry är den första av nästa generations shooters som kommer ut under 2004, vilka kommer att revolutionera för FPS-genren. Upplev denna nya FPS stil och den unika spelkänsla som skapas av enorma utomhusmiljöer med ett siktavstånd som slår allt vi tidigare sett. Du är Jack Carver och du är kapten på din egen båt i vackra... Visa hela texten »
Välkommen til destination Far Cry Far Cry är den första av nästa generations shooters som kommer ut under 2004, vilka kommer att revolutionera för FPS-genren. Upplev denna nya FPS stil och den unika spelkänsla som skapas av enorma utomhusmiljöer med ett siktavstånd som slår allt vi tidigare sett. Du är Jack Carver och du är kapten på din egen båt i vackra Micronesien. Med ditt förflutna lämnat långt bakom dig kan du fokusera på din nuvarande uppgift: att transportera en ambitiös journalist vid namn Valerie Cortez till ön Cabatu. Det kanske ser ut som en enkel sak, men du kommer snart att märka att paradiset kan vara ett helvete.

Verkar vara mycket :kulspruta

// TOK :fyllisar

Kul !

Köpa :va ......nja ligger å tankar i 710 kb/s så jag har det snabbare än att springa till butiken å göra av med dyra pengar !

// TOK :fyllisar

Jodå jag har spelat det en del, tycker att det är riktigt tufft. Lite krävande för min dator dock :/

Jag har klarat av det, grymt kul. Vackra miljöer och man blir illa mående när man är i massa mörka grottor och blir jagad av osynliga moster som Dr.Konstig skapat.

Hoppas att du har en bra dator, spelet är ganska krävande.

Jag kör på Dell 4550
2.4Ghz
60Gig
Powercolor 9800Pro 128

och ibland kan det lagga till lite ifs kör jag på higest detail på allt.

Farcry

Det snyggaste spelet hittils grafikmässigt & handlingen e heller inte fel så det e bara o rekommendera :tummenupp :tummenupp
ps.det e 3.45gb om man nu tankar ner det nånstans !!

Jo de va tufft...lite för kort enigt mig...tog inte så lång tid o spela igenom spelet. Kan va riktigt kul o spela multiplayer dock...funderar på o köpa det faktiskt.

Dufva skrev:
Jo de va tufft...lite för kort enigt mig...tog inte så lång tid o spela igenom spelet. Kan va riktigt kul o spela multiplayer dock...funderar på o köpa det faktiskt.

spelet är tokbra, finns inget som jag tyckte va dåligt...AI:n var otroligt bra...
MEN! som jag tror så kommer S.T.A.L.K.E.R att piska FarCry... :yoparty
men sen så kommer HL2 ut snart..men som sagt FarCry är ett helt OK spel enligt mig..grafiken är underbar, spelkänslan finns där mm.

Har bara provat demot, men damn vad krävande det var...
Det är nog dags att uppgradera igen.. suck :huvet

FarCry rockar, bästa singleplayer liret på länge

Då blir det väl till att "låna" det av någon o_O

För övrigt:

_JAG HATAR ÄCKLIGA SEGA COMHEM_

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...