Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dags för en tur på hojen nu då.Ja börjar bli lite full, bara så ni vet...Snart kan ja inte blinka och svänga simultant i 200 +
Lär bli lite svårt med tanke på att du glömde att mellangasaJa börjar bli lite full, bara så ni vet...Snart kan ja inte blinka och svänga simultant i 200 +
Har du inte råd med utrustningen så ska du banne mig inte köpa hojen heller utrustningen först sen hojen ........Klart det skulle kunna införas lag på att införa fullt godkänd skyddsutrustning, problemet är att alla har inte råd eller så tycker dom det är fult/obehagligt att köra med.
Men ja en pojkspoling utan körkort som kör runt på en hoj som inte ens är hans (rätta mig om jag har fel) och utan regskylt är ju knappast den vanligaste typen av förare på våra vägar...

ur ovan citat : eller så tycker dom det är fult/obehagligt att köra med.Har du inte råd med utrustningen så ska du banne mig inte köpa hojen heller utrustningen först sen hojen ........
. Tråden började fint men spårade ur likt Flashbackanda och överlevde.Den här tråden är nog den värsta jag läst som överlevt mer än 10 inlägg utan att blivit låst. Tråden började fint men spårade ur likt Flashbackanda och överlevde.

Har du inte råd med utrustningen så ska du banne mig inte köpa hojen heller utrustningen först sen hojen ........
I stället för att koncentrera sig på det dåliga varför inte göra något bra istället?! Eftersom vi fått så himla mycket dålig publicitet senaste tiden ( typ alltid) så kan man vända på det. Ordna en kortege som kör för stöd av tex Rosa Bandet. Tipsa tidningen, bestäm en avslutningsplats för kortegen dit folk kan komma och lämna donation.
Vi kan inte ändra på idioterna men vi kan försöka visa oss från vår bästa sida.
Ett tips bara.![]()
Har man inte kortet så har man inget på vägen att göra!
Jag välkomnar polisens arbete och tycker att dom har gjort ett riktigt fint jobb.
Shit happens when you party naked!
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |